Bukan itu sahaja malah mempunyai rupa Melayu tulen dan bentuk badan yang fit. The 39-year-old artiste whose real name is Mohammad Zalimei Ishak said that the.


Sindir Hafiz Hamidun Netizen Berang Dengan Ibu Joy Revfa Semua Mengetahui Mengenai Pergolakan Rumah Tangga Penyanyi Hafiz Hamidun Dan Joy Revfa Yang Bukan

Remy Ishak plans to marry the love of his life in a simple nikah ceremony in town tomorrow.

Ezza yusof remy ishak. Remy Ishak Ezza Yusof nikah Sabtu ini REMY Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof. Gambar-Gambar Pengantin Baru Remy Ishak Dan Ezza Yusof Sejurus Sah Bergelar Suami Isteri. Sumber kepada HarianMetro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di.

Pelakon Remy Ishak 39 selamat bernikah dengan pasangannya Roszaliza Yusof 38 di Masjid Negara di sini pada jam 1 petang hari ini. Remy berkata maka bermulalah sudah perjalanan kehidupannya sebagai suami dan selain memanjatkan kesyukuran atas kelancaran majlis yang diadakan. KALAU sudah jodoh takkan ke mana.

Pemilik nama sebenar Roszaliza Yusof ini merupakan bekas tunang kepada pelakon Remy Ishak. KUALA LUMPUR. PeIakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini.

Pelakon Remy Ishak meluahkan rasa bercampur aduk tatkala bakal mendirikan rumah tangganya bersama usahawan Ezza Yusof hari iniSUBSCRIBE DramaTwo For Fol. Laksamana cergas dan tangkasCukup berilmu dengan gurunyaIbarat dakwat dengan kertasSudah bertemu dengan jodohnya8 tahun mengenali antara satu sama lain putu. Ramai yang terkejut dengan berita pertunangan hero Malaya Remy Ishak dengan gadis pilihannya Ezza Yusof.

Rezeki melimpah selepas berkahwin pelakon Remy Ishak 40 dan isterinya Ezza Yusof hari ini terharu menerima hadiah istimewa daripada Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah. Majlis pertunangan berkenaan diadakan di kediaman Ezza Yusof di Pahang. PeIakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini.

Remy Ishak nikah Sabtu ini Ezza Yusof pilihan hati - Baik dan buruk dia saya tahu Remy Ishak berkahwin pada Sabtu ini. Pelakon Remy Ishak akhirnya mengumumkan bakal menamatkan zaman bujangnya pada Sabtu ini difahamkan dengan gadis pilihan hati yang juga bekas tunangnya iaitu Ezza Yusof. Biodata Ezza Yusof Gadis Cantik Milik Remy Ishak Tanggal 1 Mei 2017 mencipta kenangan terindah buat Ezza Yusof apabila mengikat tali pertunangan dengan kekasih hati pelakon kacak terkenal Remy Ishak.

PeIakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini. Meskipun pernah pvtus tunang namun hubungan mereka bertaut kembali dan bakal berkahwin dalam masa terdekat. Instagram remyishak When asked why he chose her Remy mentioned that Ezza has always been there for him through the good and bad and that no one knows him the way she does.

Remy Ishak boleh dikatakan antara pelakon lelaki yang menjadi kegilaan wanita-wanita di Malaysia ni kerana karakternya yang bersahaja dan kelakar. Sumber kepada HarianMetro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di. Pelakon remy ishak 39 tidak menolak sekiranya dia dan bekas tunang ezza yusof 38 kembali bersama selepas hubungan mereka terputus di.

Pernah bergelar tunang namun ik4tan terler4i di tengah jalan akh1rnya hero pujaan Malaya Remy Ishak memilih bekas tunangnya itu sebagai isteri. Pernah dikatakan menjalinkan hubungan cinta dengan aktres Ummi Nazeera dan Tiz Zaqyah sebelum akhirnya mengikat tali pertunangan dengan Ezza Yusof yang merupakan seorang usahawan pada Mei 2017. After years of being the most eligible Malay man on the Malaysian market Remy Ishak finally tied the knot with long term beau Ezza Yusof.

Mereka yang kini berhubung kembali bakal disatukan sebagai pasangan suami isteri dalam sebuah majlis nikah yang dijadual berlangsung pada Sabtu. Sumber kepada HarianMetro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di. Mereka yang kini berhubung kembali bakal disatukan sebagai pasangan suami isteri dalam sebuah majlis akad nikah yang dijadualkan berlangsung pada Sabtu ini.

Menerusi perkongsian di Instagram miliknya pemilik jenama kasut 2morrow turut berazam untuk berhenti dari bercerita kisah lama dan membina semula hidupnya. PeIakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini. Sementara menantikannya jom kita sama-sama semak butiran info biodata mengenai beliau.

Pasangan ini diijabkabulkan oleh abang pengantin perempuan sendiri iaitu Rozman Yusof manakala Ezza atau nama sebenar Roszaliza Yusof menerima sebentuk cincin sebagai mas kahwin. Tahniah Dan Semoga Berbahagia Selalu. Pemilik nama sebenar Roszaliza Yusof ini merupakan bekas tunang kepada pelakon Remy Ishak.

Kenali siapa Ezza gadis cantik suri hati Remy Ishak. Tunang Remy Ishak Remy Ishak Sudah Bertunang. Popular actor Remy Ishak will be ending his bachelorhood tomorrow when he marries entrepreneur Ezza Yusof.

Sumber kepada HarianMetro berkata sebelum itu Remy dan Ezza akan bersiap di sebuah hotel terkemuka di sini sebelum dibawa di. Maka bermulalah perjalanan baru bagi kami. Ezza Yusof sebentar tadi dalam satu acara ringkas di Masjid Negara Kuala Lumpur.

Sementara menantikannya jom kita sama-sama semak butiran info biodata mengenai Ezza. Siapa Ezza Yusof. Remy Ishak kini sah suami Ezza Yusof.

Biodata Ezza Yusof Isteri Pelakon Remy Ishak. Dengan sekali lafaz aktor pujaan ramai Remy Ishak 39 sah bergelar suami kepada ahli perniagaan Ezza Yusof 38 di Masjid Negara jam 132 petang ini. A A BEKAS tunang kepada aktor Remy Ishak Ezza Yusof memilih untuk membuka lembaran baharu dalam hidup sempena hari jadinya yang ke-36 hari ini.

Mengikut Prosedur Operasi Standart SOP. By Aref Omar - August 20 2021 1254pm. Pelakon popular Remy Ishak dikhabarkan bakal melangsungkan pernikahan dengan Ezza Yusof pada pagi Sabtu ini.

Sebelum ini ramai yang terkjut dengan berita pertunangan hero Malaya Remy Ishak dengan gadis pilihannya Ezza Yusof.


Didakwa Nikah Secara Rahsia Remy Ishak Tampil Sangkal Desas Desus Terbaharu Mendakwa Pelakon Remy Ishak 35 Sudah Bernikah Dengan Tuna Tunangan Artis Gambar