Filem Munafik merupakan filem terbaru arahan Syamsul Yusof setelah hampir 4 tahun berehat dari bidang perfileman selepas filem KL Gangster 2. Inilah pengarah muda yang datang dari keluarga Skop Production milik Datuk Yusof Haslam mewarisi bakat seni bapanya dalam industri seni.


Semua Orang Boleh Kritik Tapi Kena Ada Ilmu Syamsul Yusof

Syamsul Yusof Maya Karin Nasir Bilal Khan Datuk Rahim RazaliFizz FairuzMawiFauzi NawawiAdik Zara Sophia dan Ku Faridah.

Filem dari syamsul yusof. Aku fikir Syamsul Yusof telah letakkan KPI kepada diri sendiri filem yang terbaru mesti lebih bagus dari filem yang sebelumnya dan itulah yang bakal kau perolehi setelah menonton filem terbarunya ini. Antaranya ialah filem P0lis Evo 3 dan juga. Syamsul Yusof sendiri memegang watak utama sebagai seorang pengamal perubatan Islam.

Mohd Syamsul bin Mohd Yusof juga dikenali Syamsul Yusof lahir 21 Mei 1984 merupakan aktor sutradara penulis naskah produser film rapper dan penyanyiDia adalah putra sulung dari sutradara terkenal Yusof HaslamDia menetapkan rekor sebagai sutradara termuda untuk memenangkan Malaysian Film Festival melakukannya pada usia 26 tahun. Tahniah kepada beliau dan seluruh warga krew produksi yang terlibat dalam menjayakan filem Khurafat ini. Lu budak baru gigi pun baru mau tumbuh mau langgar semua orang kah.

Balik rumah peluk bini bikin anak Syamsuls ayat metafora for. A post shared by Syamsul Yusof syamsulyusoffilm Buat masa ini kita terpaksa menunggu lebih lama kerana Skop Production mempunyai beberapa filem yang masih diperam. Filem ini mengisahkan dua orang adik beradik yang telah lama bergelumang di dalam dunia gangster iaitu Malek dan adiknya Jai.

Yang mana selain sebagai seorang sutradara Syamsul Yusof juga merangkap sebagai penulis skenario ceritanya. 4 5. Daripada 5 bintang aku memberi 47 bintang kepada filem Khurafat untuk keseraman filem nih.

2 Jam 1 Minit 121 Minit Pelakon. Yusof menyuarakan pendapat tersebut kepada pengguna laman sosial terutamanya YouTuber agar tahu membezakan kritikan dengan hinaan. Ya mungkin kurang seram tapi lakonan plot dan skrip jalan cerita filem Munafik ni cover it all.

Munafik adalah sebuah film Horor terbaru 2016 yang berasal dari Malaysia. Sinopsis Munafik 2016. Film ini akan mnceritakan tentang seorang ustad yang belum.

Sambutan buat filem arahan Syamsul Yusof yang berjudul Munafik ternyata menjadi sebuah filem blockbuster setelah membuat kutipan mencecah RM18 juta. Apa - apapun ini memang satu percubaan terbaik daripada Syamsul Yusof. Syamsul Yusof kembali dengan menghasilkan filem terbaru setelah hampir 4 tahun Syamsul Yusof berehat dari bidang perfileman selepas filem KL Gangster 2 kini beliau telah kembali dengan filem terbaru iaitu MUNAFIK.

Amal makruf nahi mungkar. Sneak preview Tayangan awal 29 Ogos 2018. Filem - KL Gangster 2.

Akhirnye dah tengok filem ni DAN. Aaron Aziz Syamsul Yusof Ridzuan Hashim Adi Putra Zizan Raja Lawak Sofi Jikan Adam Corrie Lee Sheera Iskandar Ku Fridah Etc. Banyak dialog berunsur nasihat memuji Allah SWT.

Macam yg pertama juga jalan citer nye yang turbo giler. Dari ucapan patah-kata hipster watak Dragon lakonan AdamCorrie dalam filem ini pada watak Shark lakonan Syamsul Yusof sendiri. Whatd you even expect.

Syamsul sekali lagi berlakon di bawah arahan adiknya Syafiq Yusof menerusi filem Abang Long Fadil yang merupakan terbitan turunan dari filem KL Gangster dalam filem yang dibintangi oleh Zizan Raja Lawak dan Kamal Adli beliau memegang tiga watak iaitu Zack watak lakonannya dalam Evolusi KL Drift Mus dari Bohsia. The Finale Syamsul Yusof dalam perancangan untuk membikin filem ketiga KL G4ngst3r yang diberi KL G4ngst3r 3. Filem terbaru Munafik 2 buah tangan terbaru dari pengarah muda Syamsul Yusof bakal menemui peminat filem di pawagam pada 30 Ogos 2018.

MUNAFIK merupakan sebuah cerita yang mengisahkan tentang kegaamaan dan islamiah ini akan membawakan Syamsul Yusof sendiri sebagai pengarah dan turut berlakon sebagai peneraju utama sebagai watak Adam iaitu. Malah Syamsul atau Moh. 25 rows Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor.

Underworld akan bergabung dalam filem ketiga nanti. First diorang kat sini pastu ada kat sana n then bbrapa saat camtu ada kat. Dek kerana sambutan hangat dari penonton yang bukan Melayu sahaja anak kepada pengarah filem terkenal Datuk Yusof Haslam merancang untuk membuat sambungan buat filem seram arahannya ini.

Film Horror ini disutradarai seorang sutradara asal Malaysia yang cukup terkenal yaitu Syamsul Yusof. Selepas sepi selama 8 tahun dari francais KL Gangster Syamsul Yusof mendedahkan yang dia akan kembali untuk membikin filem ketiga KL Gangster. Jangan Pilih Jalan Hitam dan Shark KL Gangster.

PENGARAH terkenal Syamsul Yusof 37 mengingatkan kepada mereka yang ingin mengkritik sesuatu karya anak seni perlu mempunyai ilmu dalam bidang berkenaan. View this post on Instagram. Tujuan filem ini dipilih kerana kehebatannya dari segi pengaruh populariti dan kutipan.

Selepas sepi selama 8 tahun dari francais KL G4ngst3r Syamsul Yusof mendedahkan yang dia akan kembali untuk membikin filem ketiga KL G4ngst3r. Turut dibarisi pelakon hebat seperti Nabila Huda Pekin Ibrahim Fizz Fairuz dan ramai lagi. Antara sebab wajib tengok di pawagam.

Malek telah dipenjara selama 5 tahun ekoran dikhianati oleh. Di tangan Syamsul dunia gangster di-komersial kan dengan denyutan deras adegan aksi yang padat. Pengarah filem KL Gangster 3 Syamsul Yusof memberi hint bahawa dua dunia KL Gangster iaitu KL Gangster dan KL Gangster.

Sebelum bergelar pengarah filem Syamsul Yusof perlu melepasi beberapa tugasan dari ayahnya untuk mengarah drama tv bersiri yang popular Gerak Khas. Buat masa ini kita terpaksa menunggu lebih lama kerana Skop Production mempunyai beberapa filem yang masih diperam untuk ditayangkan di pawagam. Video trailer filem Munafik 2 telahpun dimuat-naik ke laman YouTube dan menerima tontonan yang tinggi oleh netizen.

Pengarah terkenal Syamsul Yusof bercerita tentang filem Munafik 3 dan Mat KilauJom subscribe YouTube. Go fk yo wife nice D. Perkara ini didedahkan melalui satu hantaran Instagram yang memberitahu bahawa penggambaran KL G4ngst3r 3 akan berlangsung tak lama lagi jika.

30 Ogos 2018 MalaysiaSingapore Brunei 26 September 2018 Indonesia. Walaupun Banyak H4langan Syamsul Yusof Tekad Hasilkan KL G4ngst3r 3. Perkara itu didedahkan apabila soalan daripada pihak moderator saudara Aswad Jalil dalam sesi Bengkel Persediaan Menjadi Pengarah Tanpa Gagal di laman Instagram Syamsul.

Syamsul betul-betul menaik taraf tahap filem seram di Malaysia ni. Filem KL Gangster yang diarahkan oleh Syamsul Yusof ini ditayangkan pada 9 Jun 2011. Filem terbaru arahan Syamsul Syamsul Yusof berjudul MUNAFIK bakal ditayangkan di pawagam bermula 25 Februari 2016.

Biodata Syamsul Yusof Haslam. Menurut Wikipedia 3 Disember 2014 menyatakan bahawa filem KL Gangster ini merupakan filem yang pertama mengutip kutipan yang tinggi iaitu sebanyak RM 10 Juta bagi.


Biodata Syamsul Yusof Haslam Defarhano Com