Dan sejak dari itu. Bercerita tentang anak-anak Dato Eizlan Yusof pula beliau mempunyai tiga orang anak iaitu Vie Zaara Zareef Yusof dan Vie Zaalia.


Tak Nak Kalah Pilih Gadis 19 Tahun Lebih Muda Eizlan Yusof Tamatkan Zaman Duda Dengan Wanita Mualaf Info Meecks

Eizlan Yusof Nama Sebenar.

Nama sebenar eizlan yusof. Yusof yang juga Pengerusi Eksekutif Blackstone Dagangan Sdn. Menggunakan nama komersial Eizlan Yusof. AC Mizal Artis Dapat Datuk Artis Malaysia Eizlan Yusof.

Nama sebenar artis malaysia tengah bosan2 duduk rumahsaja tgk ohartis untuk suka2sekali terbukak page nama artis sebenarhahahahahsumpah kelakarnama nk hebat sekali kauuuummg bestlah buat bahanhahahhatengok jela nama sebenar diorangsaja suka suka Aida Rahim Khalidah Adibah Ahmad Awie Ahmad Azhar Othman Amelina Norazlina Amir. Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof hari ini meluahkan rasa kecewanya berhubung kenyataan pelakon dan bekas Pengerusi FINAS Datuk Hans Isaac yang menurutnya membuat tuduhan melulu dan tidak berasas terhadapnya. Pelakon Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun sudah berumahtangga selama tujuh tahun dan akhirnya musnah apabila pasangan itu.

Tampil menjawab sebarang kekeliruan Eizlan 50 berkata Rafiena sememangnya sudah dimaklumkan bahawa Zizi akan mula berhijab. Sabar je la Eizlan lambat laun benda ni akan tenggelam jugak. Pelakon Eizlan Yusof atau nama sebenar beliau Dato Sri Idris Md Yusof merupakan seorang pelakon dan ahli perniagaan di Malaysia.

Biodata Dan Latar Belakang Pelakon. Home Rupanya ini sebab sebenar Eizlan Yusof enggan lafaz cerai isteri Vie Shantie Berita kegoyahan rumahtangga Datuk Eizlan Yusof isterinya Datin Vie Shantie mengejutkan ramai pihak yang tidak menyangka pasangan ini sedang berhadapan masalah sehingga si isteri tampil memfailkan pengesahan lafaz cerai di mahkamah. Walaupun pernah popular suatu ketika dahulu namun sehingga kini namanya masih segar dalam industri hiburan tanah air.

Turut menerima pingat yang sama ialah pelakon Eizlan Yusof atau nama sebenar Idris Md. ISU melibatkan dakwaan pelanggaran kontrak antara penyanyi Zizi Kirana dengan penerbit Datuk Rafiena turut mengaitkan nama aktor Datuk Seri Eizlan Yusof yang pada awalnya ditawarkan menjadi pengarah drama Jamu Nesan. Merupakan pelakon pengarah penulis skrip penerbit dan ahli perniagaan yang mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 1994.

Contoh nama syarikat it enterprise cara menulis nama universiti asing kepada bahasa malaysia cara mudah hafal ganti nama bahsa arab contoh emel tukar nama cukai pintu mbsa contoh nama kilang perindustrian cara tukar nama tiket airasia edit nama izwanuddin shuada cara tag nama di whatsapp grup. Hampir 5 tahun menduda akhirnya Eizlan bertemu pengganti untuk isi kekosongan hidup. Terdahulu peguam syarie Zulkifli Che Yong yang mewakili Vie Santie selaku plaintif memberitahu Eizlan atau nama sebenarnya Idris Md.

Ramai sedia maklum Eizlan pernah mendirikan rumah tangga bersama Vie Santie Harun pada 7 Julai 2007. Berita yang sangat mengejutkan MiG Online apabila tiada angin dan ribut tiba-tiba isteri kepada Eizlan Yusof telah memfailkan permohonan cerai. Sweet betul pasangan Eizlan Yusof dan Natasha Rosa Baudville sama cantik sama padan ini kan.

Dan penyanyi serta perunding motivasi Ahmad Fadzli Yaakob selaku Pengarah Suajaya Mahir M Sdn. Beliau sebelum ini turut bergiat aktif sebagai model dan juga pernah menjadi penyanyi dengan menganggotai kumpulan Impression bersama Norman Hakim dan juga pengasas Syarikat Bas Express Sani iaitu Dato Sani Salleh. Rupanya ini sebab sebenar Eizlan Yusof enggan lafaz cerai isteri Vie Shantie Berita kegoyahan rumahtangga Datuk Eizlan Yusof isterinya Datin Vie Shantie mengejutkan ramai pihak yang tidak menyangka pasangan ini sedang berhadapan masalah sehingga si isteri tampil memfailkan pengesahan lafaz cerai di mahkamah.

Sangat serasi dan jelas mereka kelihatan sangat bahagia. Pada mulanya nama aku naik sebagai salah seorang casting di dalam drama ini dan pengarah yang asal ialah Sutradara Haris Abdul Kadir tetapi terpaksa tarik diri kerana drama ini telah tertangguh untuk satu jangkamasa yang agak panjang penerbit juga pengurus produksi dah mula pening lalat sebab artis2 sudah dilocked dan juga lokasi penggambaran. Walau pun pernah popular satu ketika dahulu tetapi sehingga kini namanya masih segar dalam industri hiburan tanah air.

Posted by Unknown at 1419. Aku tak nak kau lagi. Nama Eizlan Yusof mempunyai auranya tersendiri apabila dia dikatakan antara jejaka pujaan sewaktu zaman kegemilangannya dahulu.

Diarahkan Jet Lee atau nama sebenar M Nazir Juhan serta skrip oleh Sharifah Abu Salem. Kini berusia 48 tahun. Nama Dato Eizlan Yusof atau pun pemilik nama sebenar Dato Sri Idris Md Yusof tidak perlu diperkenalkan lagi.

Menurut Eizlan Hans telah menuduhnya terbabit dalam penyalahgunaan kuasa membabitkan syarikat produksi Exellent Pictures Sdn Bhd. Eizlan yusof Idris Yusof zul handy black Nurzul Suphiaan nadia mustafa Siti Naziyah bt Sheikh Mustafar imran ajmain Ahmad Imranullah bin Ahmad Husaini Ajmain siti tanjung perak Siti Saudari Samad misha omar - aisahsamihah binti Omar Harun Salim Bachik Harun Aminar Rashid b Salim Bachik. Pelakon juga ahli perniagaan itu sebelum ini.

Yusof 45 melafazkan Aku lepaskan kau. Macam air laut ada pasang dan surutnya. Menempa populariti selepas terpilih sebagai antara finalis Hero Remaja 19931994.

Walaupun perkataan lepaskan sahaja yang digunakan itu adalah jelas bahawa lafaz tersebut. Lahir pada 14 Julai 1971 di Kuala Lumpur. Eizlan Yusof sebelum ini pernah berkahwin dengan Vie Shantie Harun pada 2007 namun mereka mengambil keputusan untuk membawa haluan masing-masing pada 28 September 2014.

Kau pergi ambil surat aku sign tandatangan je terhadap anak guamnya. Mengikut akhbar itu Shantie atau nama sebenarnya Vie Shantie Harun 21 dan bekas suaminya telah bernikah pada 24 Ogos 2002 dan bercerai talak satu pada 26 November 2006 dan perkahwinan mereka hanya mampu bertahan 2 tahun 4 bulan sahaja. Eizlan memulakan kerjaya lakonan pada tahun 1994 menerusi filem Kad Cinta.

Nama sebenarnya Idris Md. Nama Dato Eizlan Yusof atau pemilik nama sebenar Dato Sri Idris Md Yusof tidak perlu diperkenalkan lagi. Nama sebenarnya ialah Dato Sri Idris Md Yusof dilahirkan pada 14 Julai 1971.

Punca Sebenar Penceraian Eizlan Yusof dan Vie Santie Harun. Menampilkan Johan Asari Wawa Zainal Hilal Azman Rozita Che Wan Bea Rameshan Eyka Farhana Eira Hazali Daniel Hakim dan Datuk Eizlan Yusof drama ini merupakan terbitan Suhan Movies yang terkenal dengan karya yang menyentuh jiwa.


Isteri Datuk Seri Eizlan Yusof Tayang Baby Bump Kini Sah Hamil News Tel