Tanyalah Datuk Yusof Haslam bapa Syamsul tentang hubungan mereka dan lihatlah apa jawapannya. Assalamualaikum dan hye semua Pada pukul 1030 pagi 08032014 yang lalu seorang pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof dan seorang pelakon wanita yang cantik Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarrammah Bandar Sri Damansara.


Berita Mengejutkan Dari Syamsul Puteri Sarah Pelakon Dan Pengarah Terkenal Syamsul Yusof Memetik Portal Bharian Mengesahkan Isterinya Puteri Sarah Liyana Kini

Yusof Haslam dan isteri doakan Syamsul Puteri Sarah selesaikan isu rumah tangga dengan baik 21092020 by Penulis Pena SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri.

Syamsul yusof dan puteri sarah liyana. Pasangan pelakon dan pengarah Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof pernah menjadi perbualan peminat apabila dikaitkan dengan masalah. SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka. Ikuti perkembangan mereka disini.

Apa ang pasti ada beberapa keping gambar sekitar resepsi pertama perkahwinan Syamsul Yusof Puteri Sarah Liyana yang telah diadakan di Ndah Catering Shah Alam malam tadi yang dihadiri oleh kaum keluarga dan juga rakan artis yang rapat. Yusof 30 sah bergelar suami kepada pelakon Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin 29 hanya dengan sekali lafaz dalam majlis akad nikah yang diadakan di Masjid Al-Mukarramah Bandar Sri Damansara. KISAH rumah tangga pasangan pelakon Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didkwa sedang bergolak terus mendapat perhatian netizen.

Lead Videographer. Syamsul Yusof Puteri Sarah Liyana. Hal Peribadi Harap Dapat Menghormti Syamsul Yusof Enggan Buka Mulut.

Manakan tidak pasangan terbabit dilihat tidak pernah ada sebarang pergeseran meskipun jarang berkongsi aktiviti kehidupan mereka. Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah Syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya. Sejak semalam peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana dilihat muncul di pejabat agama.

Ini telah menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya dengan pengarah filem Syamsul Yusof sedang ber4ntakan. Saya mendedahkan perkara ini kerana saya sudah bosan apabila dia Puteri Sarah sering memburukkan nama saya di media serta krew-krew produksi lain. Syamsul Yusof Puteri Sarah Liyana telah selamat di ijab kabul.

Menerusi Instagram Puteri Sarah berkongsi mesej peribadi daripada seorang peminat yang berharap pasangan selebriti itu mempertahankan perkahwinan yang dibina demi anak-anak mereka. Sekian Lama Akhirnya Ada Gambar Sekeluarga. Gambar Yang Kedua Tu Sweetnya Tumpang Bahagia Tengok.

Yusof Haslam dan isteri doakan Syamsul Puteri Sarah selesaikan isu rumah tangga dengan baik 21092020 by Penulis Pena SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri. Yusof ketika dihubungi mStar memberitahu dia tidak berhak memberi sebarang komen. Dia cakap dirinya solo tetapi sebenarnya tidak.

Syamsul Yusof Puteri Sarah Liyana. Advertisement Turut berlangsung malam tadi. Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin lahir 1 Disember 1985 merupakan seorang bekas pelakon dan.

Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana Sah Bergelar Suami Isteri. Sebelum ini kisah dan spekulasi mengenai rumah tangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan oleh peminat apabila terdapat dakwaan yang mengatakan mahligai yang dibina itu kini sedang berantakan. Pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof dan pelakon cantik Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri sengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarramah Bandar Sri Damansara pada pukul 1030 pagi tadi.

Menerusi laporan Harian Metro Puteri Sarah dilihat mengenakan jubah dan bertudung hitam memasuki bahagian undang. Setakat ini Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana masih menutup mulut tidak mahu memberikan sebarang kenyataan perihal pergolakan rumah tangga kecuali meminta peminat mendoakan kebahagiaan mereka seperti yang dilaporkan Harian Metro. 19422 likes 4 talking about this.

Selebriti Dikemaskini 7 minit yang lalu Diterbitkan pada 14 Feb 2022 1138AM. Adakah itu sikap dia sekarang ini. Keduanya memakai pakaian bertemakan warna putih dan diserikan lagi dengan kehadiran keluarga dan teman rapat.

Kisah rumah tangga pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof dan isterinya pelakon Puteri Sarah Liyana antara yang mencuri tumpuan sekitar hujung tahun ini. Sejak semalam peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri. 60952 likes 2 talking about this.

Jumpa Anda Di Mahkamah - Puteri Sarah Pelakon dan isteri kepada Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana memberi amaran kepada individu yang telah lama mahu diambil tindakan. Pengarah muda dan pelakon terkenal Mohd. Gambar Raya Puteri Sarah Liyana Bersama Syamsul Yusof Dan Anak-Anak Buat Peminat Teruja.

DAKWAAN kononnya pelakon Puteri Sarah Liyana hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada Jumaat lalu. Gambar pernikahan syamsul yusof dan puteri sarah liyana by el - 318 PTG 9 Ulasan Pengarah juga pelakon terkenal Syamsul Yusof selamat bergelar suami kepada Puteri Sarah Liyana dalam satu majlis akad nikah yang telah diadakan di Masjid Al Mukarramah Bandar Sri Damansara pagi ini dengan sekali lafaz. Sudah Tidak Tinggal Sebumbung Via Harian Metro.

DAKWAAN kononnya pelakon Puteri Sarah Liyana hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada Jumaat lalu menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya dengan pengarah filem Syamsul Yusof sedang berantakan.


Pin On Muslim Wedding Dresses Ideas