Anak bongsu daripada dua orang adik-beradik. Every 14 minutes someone finds love on eharmony SHARE.


Sesetengah Komen Agak Keterlaluan Vivy Yusof Dikecam Netizen Suami Tampil Beri Gosip Personaliti Media Sosial Gosip Forum Cari Infonet Powered By Discuz

Vivy Yusof Dan Suami Telah Buat Sesuatu Kepada Pegawai Perubatan Cov1d 19 Malaysia news Todayvivyyusof.

Vivy yusof dan suami. Pasangan ini berkahwin pada tahun 2012 dan kini mempunyai dua cahaya mata Daniel Azim Shah dan Mariam Iman Shah. Perkara itu disahkan sendiri oleh Vivy menerusi posting terbaharunya di laman Instagram pada 4 Jun. Personaliti dan usahawan fesyen terkenal Datin Vivy Yusof mengumumkan dia bakal menerima kehadiran anak lelaki tidak lama lagi.

Vivy Sofinas Yusof 29 a daughter wife mother and entrepreneur co-founder of Fashion Valet and Duck Group is an idol to many women out there. Menerusi laman sosial Instagram Vivy atau nama sebenarnya Vivy Sofinas Yusof 34 berkongsi sebuah video acara mengumumkan jantina bayi yang disambut bersama suami Datuk Fadzaruddin Shah Anuar dan tiga lagi anak mereka. Seorang blogger usahawan Pengasas Fashion Valet dan.

Alahai bertuahnya wanita bernama Datin Vivy Sofinas Yusof disayangi ramai orang. Tahniah Vivy dan suami. Vivy Yusof pengasas bersama FashionValet bersama suami tercinta terus meraih keuntungan bermula penjualan dalam talian.

Vivy Yusof Selamat Bersalin Pagi Tadi Suami Kongsi Foto Nama Baby. Beliau berkata tohmahan dilemparkan terhadapnya melampau sejak tiga hari lalu. Seperti umum mengetahui Fadza Anuar dan Vivy Yusof bukanlah satu nama yang asing di dalam dunia keusawahanan dan boleh di anggap sebagai ikon Fashion Malaysia.

MH ucapkan tahniah buat Datuk Fadzarudin Anuar dan Datin Vivy Yusof. Namun begitu beliau mengimpikan percutian untuk merasai pengalaman safari di Afrika bersama suami dan anak-anak. Khabar gembira itu dikongsikan sendiri oleh Fadza.

Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Daniel Azim Shah Mariam Iman Shah dan Sarah Ilham Shah. Klik untuk gambar besar _____. Kedua dua mereka telah memberi pelbagai inspirasi khususnya kepada anak anak muda Malaysia melalui kisah perjuangan.

Suami Dan Vivy Yusof Dah Dapat Gelaran Dato Dan Datin Semput Sangat. Suami Dan Vivy Yusof Dah Dapat Gelaran Dato Dan Datin Jubah Semalam 020100 Semasa Seperti umum mengetahui Fadza Anuar dan Vivy Yusof bukanlah satu nama yang asing di dalam dunia keusawahanan dan boleh di anggap sebagai ikon Fashion Malaysia. Suami kepada usahawan terkenal Vivy Yusof Fadza Anuar berkongsi khabar gem selepas memaklumkan isteri telah selamat melahirkan cahaya mata keempat mereka pada jam dua pagi tadi.

Agak-agak new baby ni muka ikut siapa lah ya. Vivy juga muncul dalam program realiti TV terbitan Astro yang bertajuk Love Vivy. Sebut sahaja nama Vivy Yusof sudah tentu anda pernah dengar namanya.

USAHAN Datin Vivy Yusof menafikan mengeluarkan kenyataan mempertikaikan langkah kerajaan memberi bantuan kepada golongan B40 dan M40 seperti tular dalam media sosial. Di sini Vivy ada kongsikan bersama tips untuk memilih calon-calon suami yang baik dan bertanggungjawab. Vivy Yusof Selamat Bersalin Pagi Suami Kongsi Fto Baby Boy Nma Baby.

Nama sebenarnya Vivy Sofinas binti Yusof. November 23 2021 November 23 2021 by Siti Shahirah Suami kepada usahawan terkenal Vivy Yusof Fadza Anuar berkongsi khabar gem selepas memaklumkan isteri telah selamat melahirkan cahaya mata keempat mereka pada jam dua pagi tadi. Vivy anak kepada pasangan Yusof Jusoh dan Aishah Jelani telah melancong di serata negara.

Kedua dua mereka telah memberi pelbagai inspirasi khususnya kepada anak anak muda. Vivy Yusof Selamat Bersalin Pagi Tadi Suami Kongsi Foto Nama Baby November 23 2021 bbn13 Hiburan 0 Suami kepada usahawan terkenal Vivy Yusof Fadza Anuar berkongsi khabar gem selepas memaklumkan isteri telah selamat melahirkan cahaya mata keempat mereka pada jam dua pagi tadi. Datin Vivy Yusof Biodata Fadza Anuar Suami Usahawan Vivy Yusof Iluminasi.

With her witty jokes and charming personality not to mention her absolutely flawless. Ia amat berat untuk ditanggung kerana dikecam pada peringkat nasional. Vivy Yusof memberitahu yang asas kejayaannya datang daripada sokongan padu suami keluarga dan sebilangan teman rapat.

Menggunakan nama komersial Vivy Yusof. Vivy tampil memberi penjelasan menerusi Instagram IG Story dan mendakwa tidak pernah terfikir mengeluarkan kenyataan seperti itu malah tidak menyangka masyarakat. Menamatkan zaman solonya dengan Vivy Yusof pada Julai 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Daniel Azim Shah dan Mariam Iman Shah.

VIVY DAN SUAMI SAH BERCERAI TALAK 3 DI MAHKAMAH SYARIAH KUALA LUMPUR. Kini melebarkan empayar perniagaan dengan membuka dua butik di pusat beli-belah Bangsar Village II dan di Pavilion. Siapa sangka tahun 2021 merupakan rezeki besar buat usahawan terkenal iaitu Datin Vivy Yusof apabila beliau kini disahkan hamil anak keempat.

Semoga kisah mereka akan terus menjadi inspirasi buat semua. Not only is she famous for being the woman behind Fashion Valet she is also famous for blogs and Instagram. Anak kepada pasangan Yusof Jusoh bapa dan Aishah Jelani ibu.

Kalau ada masalah saya akan solat selain luahkannya dengan insan-insan tersayang Vivy dan Fadza memang melengkapi sesama sendiri. 20000 AM 0 Comment Seperti umum mengetahui Fadza Anuar dan Vivy Yusof bukanlah satu nama yang asing di dalam dunia keusawahanan dan boleh di anggap sebagai ikon Fashion Malaysia. Kelahiran Kajang Selangor pada 11 Disember 1987.

Ibu bapa dan suami terkesan dengan kecaman netizen. Suami Dan Vivy Yusof Dah Dapat Gelaran Dato Dan Datin. Kakaknya bernama Intan Sofinas Yusof.

Vivy turut memohon maaf secara terbuka kepada golongan B40 dan M40 yang tersinggung dengan kenyataannya. Untuk makluman Vivy atau nama sebenarnya Vivy Sofinas Yusof3 telah mendirikan rumah tangga bersama suami tercinta pada tahun 2012 yang lalu. Sempena hari lahir Vivy tahun ini beliau tidak hanya diraikan staf FashionValet dan The Duck Group serta kenalan rapat malah turut menerima hadiah istimewa iaitu dua buah suitcase berjenama mewah daripada suami dan anak-anak.

Saya bukan jenis orang yang self pity.


Biodata Usahawan Vivy Yusof Isteri Fadza Anuar Iluminasi