Syafiq baru saja berusia 18 tahun tapi sudah diberi kepercayaan oleh bapanya untuk mengarahkan filem SAM. Korang dah tengok ke belum filem yang dihasilkan oleh pengarah termuda Malaysia Syafiq Yusof yang bertajuk SAM Saya Amat Mencintaimu.


Inner Voices Productions Home

Betul ke Syafiq Yusof anak kepada Datuk Yusof Haslam menjadi pengarah filem.

Filem sam arahan syafiq yusof. SUKAR untuk saya sangkal keberkesanan filem berjudul SAM atau Saya Amat Mencintaimu ini. Syabas untuk Syafiq Yusof. SAM atau Saya Amat Mencintaimu arahan dari pengarah muda Syafiq Yusof kami anggapkan sebuah filem Romantik Seram pertama Malaysia yang di lihat boleh berjaya.

KEJEMUAN penonton menyaksikan filem-filem seram dan komedi di pawagam mendorong sambutan luar biasa peminat membanjiri pawagam menonton filem Saya Amat Menyintaimu SAM arahan sulung pengarah muda belia Syafiq Datuk Yusof Haslam. Saya Amat Mencintaimu itu umum sedia maklum abangnya terlebih dulu. Filem ni sudah mula menjalani pengambaran.

SAM dilakonkan oleh Shaheizy Sam bersama Lisa Surihani serta Syamsul Yusof. Syafiq Yusof - Photographer - Freelance LinkedIn. Hensem x dia ni.

Films directed by syafiq yusof. Dibintangi oleh Shaheizy Sam Lisa Surihani Syamsul Yusof Neelofa dan Azad Jazmin3. Riak wajahnya juga menunjukkan dia berbangga dan rasa bertuah kerana mempunyai anak seperti Syamsul dan.

Dibintangi oleh Shaheizy Sam Lisa Surihani Syamsul Yusof Neelofa dan Azad Jazmin. Advertisement Abang Nara yakin kalau filem SAM ini. Trailer filem Saya Amat Mencintaimu SAM arahan Muhamad Syafiq Yusof pengarah termuda Malaysia yang berusia 18 tahun ketika mengarah filem ini.

SAM Saya Amat Mencintaimu ARAHAN. Agak menyedihkan apabila filem sehebat SAM arahan Syafiq Yusof ini sekadar mengutip RM14 juta selepas 12 hari tayangannya. Filem terbitan Skop Production mula ditayangkan di seluruh negara sejak 19 Ogos lalu iaitu pada hari.

SAM FILEM SULUNG ARAHAN SYAFIQ ADIK SYAMSUL YUSUF WEDNESDAY JULY 13 2011 0310 amSyafik Yusuf. 1 jam 35 minit. Sementara itu kata Syafiq dia sudah bersedia untuk mengarah sebuah filem selepas diberi peluang mengarahkan beberapa buah siri drama Gerak Khas.

Syafiq18 kini sedang mengarah filem arahan pertamanya iaitu SAM Saya Amat Mencintaimu yang dibarisi dengan pelakon berbakat iaitu Lisa Surihani Shaheizy Sam Syamsul Yusof dan Neelofa. Along - Short Action Comedy Filem Pendek Syafiq Yusof. Filem yang berkisarkan kisah benar rumah berhantu Villa Nabila yang terletak Johor Bahru itu bakal ditayangkan pada 15 Januari 2015.

Arahan Syafiq Yusof aku salute gilerr dgn ank Dato Yusof Haslam nie. Filem yang di bintangi pelakon. Filem pyscho thriller ini.

Syafiq Yusof sewaktu pelancaran filem SAM Pelancaran filem SAM telah berlangsung di Finas 4 Julai 2011 lepas pada jam pukul 8 malam. Saya Amat Mencintaimu2 ialah sebuah filem romantik misteri dan seram ngeri psikologi Malaysia 2012 arahan Syafiq Yusof. Kemungkinan besar timing tayangannya iaitu ketika Hari Raya Aidilfitri menyebabkan orang ramai kurang berminat untuk ke wayang.

Foto perkahwinan Syafiq Yusof. Yusof yang telah bergelar penerbit filem sejak 20 tahun lalu juga bakal menerbitkan filem terbaru arahan Syamsul iaitu Aku Bukan Tomboi dan Jalan Kembali Bohsia. KL Special Force Arahan Syafiq Yusof Menampilkan Aksi Penuh.

Syafiq sambut kelahiran puteri kedua. Bermula 19 Ogos 2012. Click for more detailed English meaning translation meaning pronunciation and example sentences.

Video SAM Filem Romantik Seram Arahan Syafiq Yusof - Opss Media. SAM filem pertama arahan anak bongsu Yusof Haslam. Filem SAM Saya Amat Mencintaimu Tahniah Syafiq Yusof.

Caya la lu Syafiq. Pengarah muda Syafiq Yusof 18 terpaksa menangguhkan pengajiannya di Kuala Lumpur Metropolitan University College KLMU bagi menjalankan projek filem pertamanya berjudul Saya Amat Mencintaimu SAM. Turut hadir pada majlis tersebut ialah Penerbit Skop Production Sdn Bhd Yusof Haslam Syamsul Yusof dan pelakon-pelakon filem tersebut seperti Shaheizy Sam Lisa Surihani dan Neelofa.

Ada ke orang tengok wayang time hari raya. SELEPAS berjaya membentuk Syamsul Yusof sebagai seorang pengarah sehingga bergelar Pengarah Terbaik menerusi Evolusi. Yusof Haslam dan adik kepada Syamsul YusofBeliau memulakan kerjaya profesionalnya sebagai pengarah dengan mengarahkan filem pendek dan seterusnya mengarahkan filem sulungnya SAM.

Bakat lakonan beliau yang cukup berkesan mampu menghidupkan watak Aiman yang menuntut pengawalan emosi yang cukup tinggi. Mengisahkan tentang cinta Sam dengan rakan sekerjanya Lisa tetapi Lisa diganggu oleh Haikal sehingga mereka berdua diculik dan disembunyikan di sebuah kilang. Apa pun Syafiq Yusof yang diiktiraf sebagai pengarah filem termuda Malaysia masih gembira dengan kutipan sederhana ini-Alhamdulilah setakat ini SAM sudah mencatatkan kutipan sebanyak RM14 juta dan saya berpuas hati dengan jumlah itu kerana perlu bersaing dengan dua lagi filem tempatan yang ditayangkan serentak dengan SAM.

Filem arahan syafiq yusof in English. Dari trailernya sahaja dah boleh nampak bagaimana pengarah muda ini mampu membawa masa depan yang cerah kepada industri perfileman negara. Syafiq Yusof berkata Penunggang Agama yang.

Aku pun baru tengok malam semalam kat One Utama tempat biasa aku lepak. Mmg sweet babak citer SAM tuh. Shaheizy Sam Lisa Surihani Syamsul Yusof Azad Jazmin Neelofa.

Dah si abg hensem si adik pun mestilah mau hensem. Syafiq skrng mengarah drama Evolusi. Ape x nyer time umur dia 18 thn la dia da pndai wat criter bergenre psycho-thriller.

GAMBAR Majlis Pertunangan Syafiq Yusof Dengan Aiesyah. Muhd Syafiq bin Mohd Yusof lahir 7 Disember 1992 ialah seorang pelakon pengarah filem dan penulis skrip Malaysia dan merupakan anak kepada Datuk Dr. Trailer filem seram eksperimental Villa Nabila arahan pengarah muda Syafiq Yusof sudah mula dimuatnaik di laman YouTube sejak semalam.

Ini antara berita yang dipaparkan dalam sisipan Hip Berita Harian 26 Mei 2011 yang lalu bertajuk. Ini adalah filem lakonan Syamsul ke 4 di bawah arahan Syafiq selepas filem Sam 2012 Abang Long Fadil 2014 dan Mat Moto 2016. Agak menyedihkan apabila filem sehebat SAM arahan Syafiq Yusof ini sekadar mengutip RM14 juta selepas 12 hari tayangannya.

Sebelum aku ulas filem SAM ini baik aku ucapkan tahniah dahulu kepada. Filem SAM atau Saya Amat Mencintaimu ialah arahan pengarah muda Syafiq Yusof anak bongsu kepada Datuk Yusof Haslam. Saya Amat Mencintaimu ialah sebuah filem romantik misteri dan seram ngeri psikologi Malaysia 2012 arahan Syafiq Yusof.

Setelah menonton trailer pertama filem dari Skop Productions ini kami dapat melihat era pembikinan filem semakin mula ceria dengan sentuhan pengarah muda. Menurut Pengarah Harapan Festival Filem Malaysia ke-25 menerusi filem SAM. Lpas aku tgk filem SAM.

Syafiq 22 merupakan anak bongsu kepada pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam. Syafiq and Syamsul Yusof on working with their harshest.


Carian Mengenai Topik Syamsul Yusof Astro Awani