Minggu 03 Januari 2021. Sebelum ini isteri Syamsul Puteri Sarah Liyana yang juga pelakon dilihat muncul di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak bersama seorang.


Sedia Tambah Puteri Sarah Suami Berharap Miliki Anak Ramai Saya Sangat Bersedia Dan Kami Sedang Berusaha Untuk Menimang Anak Kedua Kata Pelak Anak Suami

Syamsul atau nama penuhnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 ketika dihubungi bagaimanapun enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan mereka.

Isteri syamsul yusof lipstic. Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut. 21092020 Dah 2 tahun mereka tak tinggal bersama kami - Yusof Haslam dan isteri doakan Syamsul Puteri Sarah selesaikan isu rumah tangga dengan baik Isnin 21 September 2020 455 PM. Syafiq Yusof Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas.

He is the son of producer and director Yusof HaslamHe is the youngest director to win the Malaysian Film Festival for Best Director award doing so at the age of 25. Tak nak sampai cerai tapi Syamsul Yusof akui dah tak sebumbung dengan isteri 10 month ago 22-Nov-2020 Kemelut rumah tangga pengarah dan pelakon filem Munafik Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana bukan lagi perkara baru. Mencipta nama menerusi karya-karya pecah panggung serta lagu-lagu yang memanjat carta radio tempatan Syamsul tidak menafikan setiap rezeki yang diberi Allah kepadanya itu diturunkan dengan ujian.

Puteri Sarah unfollow Syamsul Yusof didakwa ke pejabat agama. Yusof haslam dan adik kepada syamsul yusof beliau memulakan kerjaya profesionalnya sebagai pengarah dengan mengarahkan filem pendek dan seterusnya mengarahkan filem sulungnya sam. YOUTUBE VIDEO ANALYTICS REPORT.

Syamsul Yusof Dan Isteri Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya. 03092011 Keluarga Datuk Yusof Haslam. Jika beberapa hari lalu kita ada mendengar khabar angin yang mengatakan Lisa Surihani pernah disahkan hamil dan mengalami keguguran minggu.

Terima kasih kerna menjadi isteri yang baik dan taat selama ini. Dengan sekali lafaz Puteri Sarah Liyana akhirnya sah menjadi isteri kepada Syamsul Yusof dalam majlis pernikahan serba sederhana di Masjid Sri Damansara Petaling Selangor kira-kira jam 1035 pagi ini. Syamsul dinikahkan oleh Al Fadhil Ustaz Mat Syaharuddin Al Rashid Mat Isa selaku.

Terima kasih juga lahirkan anak lelaki saya yang comel Syaikhul Islam. Lirik Lagu Menangislah - Syamsul Yusof Mawi OST Munafik 2 Kredit foto. 77 GAMBAR HD - PUTERI SARAH KINI SAH ISTERI SYAMSUL YUSOF.

Puteri Sarah enggan ulas dakwaan dia hadir ke pejabat agama baru-baru ini. BELUM reda dengan kemelut rumah tangga dan isu saman pemilik akaun YouTube yang didakwa memfitnah Syamsul Yusof timbul satu lagi kes berkaitan pelakon terse. Having won best director awards six times ever since at the Malaysian Film Festival and Anugerah Skrin and was named Best.

Belum reda isu keretakan rumah tangga dan saman terhadap selebriti Youtuber pengarah dan pelakon Syamsul Yusof membuat laporan polis mengenai ancaman diterima menerusi laman Instagram. Meriahnya majlis resepsi perkahwinan putera-putera Yusof Haslam iaitu Syamsul dan Syafiq yang telah berlangsung Jumaat lalu di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur. Untuk makluman Syamsul telah berkahwin dengan Puteri Sarah Liyana manakala orang rumah Syafiq pula.

Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam. Filem kesinambungan Munafik. Isu Isteri Ke Pejabat Agama Ini Komen Syamsul Yusof Pengarah Syamsul Yusof 36 memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik.

Namun menurut laporan Harian Metro nama Ira Kazar yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar tiba-tiba menjadi bualan hangat dalam kalangan pengikut Instagram aktres tersebut. Puteri Sarah akui beliau dan suami memang merencana untuk mendapatkan lagi cahaya mata selepas anak sulung mereka Syaikhul Islam dilahirkan pada 19 April 2017. Haslam skop production kahwin puteri sarah aieshah zainal pengarah muda resepsi perkahwinan nikah adik beradik suka duka rumahtangga isteri suami cinta keluarga.

Isteri Syafiq Yusof Haslam isteriinspirasi. Tak ada apa yang saya nak komen ia hal peribadi. DAKWAAN kononnya pelakon Puteri Sarah Liyana hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada Jumaat lalu menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya dengan pengarah filem Syamsul.

Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor and singer. Pasangan suami isteri yang telah diijabkabul pada 8 Mac lalu kini berada di Mekah untuk menunaikan umrah dan akan pulang ke tanah air pada Hari Raya kelima. Dalam masa sama Syamsul memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik.

TAK MAMPU BALAS CUMA DOA DAPAT KEBERKATAN SYURGA ALLAH Salam ulang tahun perkahwinan yang ke-5 isteriku. Dakwaan kononnya pelakon puteri sarah liyana hadir ke pejabat agama islam daerah gombak pada jumaat lalu menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya. Kira-kira 1000 orang tetamu telah menghadiri majlis resepsi yang bermula pada jam 8 malam.

Tahniah kami ucapkan kepada pasangan Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof yang bakal menimang cahaya mata kedua selepas Puteri Sarah kini disahkan hamil lima minggu. Pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof menerima mesej berbaur ugutan dan ancaman terhadap dirinya anak dan isteri di Instagram daripada individu tidak dikenali. 504K Followers 861M Total Views.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 berkata mesej dihantar individu yang menggunakan akaun bernama itu agak keterlaluan kerana ia melibatkan maruah dan. Pelakon pengarah dan penyanyi Syamsul Yusof dia juga tidak terlepas daripada berdepan situasi diuji dengan sifat hasad denngki manusia terhadapnya. By Budiey Tuesday 22 September 2020 653 pm 128k Views.

Awak selalu pesan dialah harta saya yang sebenar. Sebelum ini kecoh mengenai kemelut rumah tangga pasangan selebriti iaitu Puteri Sarah Liyana dan suaminya Syamsul Yusof yang masih dalam fasa bagi memperbaiki hubungan. Instagram Mawi Munafik 2 merupakan sebuah filem seram arahan sutradara terkemuka Syamsul Yusof.

Tahniah Syamsul Syafiq Yusof. Dituduh Curang Dengan Isteri Syamsul Yusof Mahu Saman YouTuberPlease Subscribe.


Masyaallah Comelnya Sumayyah Puteri Sarah Kongsikan Foto Anak Jadi Tumpuan Orang Ramai Di Instagram Hiburan Kini