Sebelum upacara akad nikah Eizlan diarak menyeberangi tasik Marina Putrajaya menaiki bot APM diiringi beberapa pegawai tertinggi dan bersekutu APM. Eizlan memberitahu mereka merancang untuk mengadakan majlis selama 4 hari iaitu malam berinai pada 11 Disember akad nikah 12 Disember majlis resepsi 13 Disember dan malam penghargaan 14 Disember.


10 Foto Eizlan Yusof Sah Bergelar Suami Kepada Natasha Rosa

Sebentar tadi Eizlan Yusof selamat bergelar suami kepada wanita pilihan yang juga seorang mualaf iaitu Natasha Rossa Boudville 19 tahun lebih muda darinya dengan hanya sekali lafaz.

Akad nikah eizlan yusof. Qualified English speaking Imams. Eizlan yusof. Selain itu majlis turut diserikan dengan upacara berbalas pantun dari kedua-dua pihak sebagai sebahagian daripada kemeriahan adat tradisi Melayu dalam perkahwinan.

Selain itu majlis turut diserikan dengan upacara berbalas pantun dari kedua-dua pihak sebagai sebahagian daripada kemeriahan adat tradisi Melayu. EIZLAN Natasha selamat disatukan sebagai suami isteri pada jam 328 petang tadi. In Eizlan Yusof Selebriti Nikah Dato Sri Eizlan Yusof Natasha Rosa Boudville Selamat Bernikah Setelah seminggu wajah kesayangan Kolonel Bersekutu PA Dato Sri Eizlan Yusof dirahsiakan daripada peminat dan media akhirnya wajah misteri gadis jelita berusia 29 tahun yang berjaya membuka pintu hati beliau menjadi tatapan umum sebentar tadi.

Ad UKs most popular Islamic nikah service tailored around your needs. Advertisement Majlis pernikahan berlangsung dengan meriah di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Selepas seminggu berahsia teka-teki mengenai siapakah gerangan suri hidup Datuk Seri Eizlan Yusof akhirnya terjawab apabila pelakon lelaki itu sah bergelar suami kepada Natasha Rosa Boudville yang berusia 29 tahun hanya dengan sekali lafaz.

Majlis akad nikah dilakukan dengan penuh meriah dan di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Eizlan Yusof Bakal Nikah Gadis Serani. Tambahnya lagi majlis ini juga dilakukan atas bantuan rakan-rakan serta tajaan.

- Foto Saifulizan Tamadi EIZLAN ketika upacara akad nikah yang diadakan di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Majlis turut diserikan dengan upacara berbalas pantun kedua-dua pihak sebagai sebahagian daripada kemeriahan adat tradisi Melayu dalam perkahwinan. Walau bagaimanapun Eizlan mengambil pendekatan merahsikan wajah bakal suri hidupnya itu sehingga hari pernikahan mereka minggu hadapan.

Sebelum upacara akad nikah Eizlan diarak menyeberangi tasik Marina Putrajaya menaiki bot diiringi pegawai tertinggi dan bersekutu Angkatan Pertahanan Awam Malaysia APM. PENGANTIN WANITA MENERIMA WANG HANTARAN RM 1212190. Anak-anak setuju Eizlan tamatkan zaman duda.

Bakal diraikan dalam empat majlis iaitu malam berinai pada 11 Disember akad nikah 12 Disember majlis resepsi 13 Disember dan malam penghargaan 14 Disember. Beliau sebelum ini pernah berkahwin dengan Vi. Majlis akad nikah tersebut berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya.

Dengan sekali Iafaz mereka telah seIamat dan sah diijabkabulkan bersama mas kahwin RM80 dan sebentuk cincin berlian. Eizlan bakal mengenakan persalinan perkahwinan istiadat Angkatan Pertahanan. Qualified English speaking Imams.

Eizlan Yusof Sahkan Akan Bernikah 12 Disember Ini. Sebelum ini tersebar luas mengenai spekulasi yang mengatakan Datuk Seri Eizlan Yusof bakal menamatkan zaman duda nya dalam masa terdekat. Majlis perkahwinan mereka bakal berlangsung selama empat hari hasil tajaan daripada teman rapat Eizlan.

In Eizlan Yusof Berita Panas Selebriti Nikah Eizlan Yusof Bakal Tamatkan Zaman Duda Bakal Nikahi Wanita Mualaf Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 48 bakal menamatkan zaman duda dengan wanita mualaf berketurunan Serani Natasha Rosa Boudville 29. Datuk Seri Eizlan Yusof 48 telah pun selamat mendirikan rumah tangga bersama wanita pilihan hati Natasha Rosa Boudville 29 dengan sekali lafaz pada Khamis kira-kira jam 330 petang. Eizlan Yusof kekalkan hubungan baik dengan bekas isteri enggan kasih sayang anak-anak terjejas Dia titik berat soal agama pendidikan October 8 2021 bbn13 Hiburan 0 BAHAGIA menjalani haluan berbeza pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof memberitahu dia tetap mengekalkan hubungan baik dengan bekas isterinya iaitu Vie Shantie Haroon Khan.

Instagram Eizlan Yusof. Semalam telah berlangsungnya hari akad nikah bagi pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof dengan pasangan pilihan hati Natasha Rosa Boudville. Sebelum upacara akad nikah Eizlan diarak menyeberangi tasik Marina Putrajaya menaiki bot Angkatan Pertahanan Awam Malaysia APM dengan diiringi beberapa pegawai tertinggi dan bersekutu agensi itu.

Untuk meraikan hari bahagia mereka pasangan itu telah merancang sebanyak empat majlis iaitu malam berinai pada 11 Disember akad nikah 12 Disember majlis resepsi 13 Disember dan malam penghargaan. Eizlan dan Natasha bakal diraikan dalam empat majlis bermula acara berinai akad nikah resepsi dan malam apresiasi. Sehubungan dengan itu Eizlan telah mengadakan sebuah sidang media khas semalam bagi menjelaskan spekulasi berkenaan yang berlangsung di Bora Ombak.

Sebelum upacara akad nikah Eizlan diarak menyeberangi tasik Marina Putrajaya menaiki bot APM diiringi beberapa pegawai tertinggi dan bersekutu APM. - Foto Saifulizan Tamadi EIZLAN berharap perkahwinan dengan Natasha akan berkekalan. Selain itu majlis turut diserikan dengan upacara berbalas pantun dari kedua-dua pihak sebagai sebahagian daripada kemeriahan adat tradisi Melayu dalam perkahwinan.

Ad UKs most popular Islamic nikah service tailored around your needs. Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 48 bakal menamatkan zaman duda dengan wanita mualaf berketurunan Serani Natasha Rosa Boudville 29 pada 12 Disember iniPengumuman itu dibuat Eizlan dalam majlis sidang media yang berlangsung. Majlis perkahwinan bakal diadakan selama empat hari menerusi empat majlis iaitu malam berinai pada 11 Disember akad nikah 12 Disember majlis resepsi 13 Disember dan malam penghargaan 14 Disember.


Majlis Kahwin Eizlan Yusof