Menerusi ruangan komen rata-rata netizen meluahkan rasa geram dengan kecomelan Syaikhul. Fattah Amin dan Syamsul Yusof pernah bergandingan dalam filem KL Special Force yang ditayangkan pada tahun 2018.


Biodata Pelakon Puteri Sarah Liyana Isteri Syamsul Yusof Iluminasi

Tinjauan kami mendapati selepas empat hari dibuka sebanyak 17 ribu pengguna mengikuti akaun Syaikhul.

Isteri syamsul yusof cosmetics. Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut. Syafiq Yusof Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas. Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam.

Menurut Harian Metro isteri pengarah terkenal Syamsul Yusof itu dikatakan hadir ditemani seorang wanita yang didakwa ibu mentuanya. Orang tengah ada masalah tapi kau fikir kau punya views. Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor and singer.

Namun Syamsul akhirnya tampil menjelaskan mengenai status sebenar yang kini melanda rumah tangganya. Puteri Sarah 35 dikatakan hadir dengan ditemani. Having won best director awards six times ever since at the Malaysian Film Festival and Anugerah Skrin and was named Best.

SEMOGA kemelut rumah tangga Syamsul Yusof dan Puteri Sarah dapat diselesaikan dengan cara baik. Amaran keras bagi sesiapa yang ada penyakit jantung menonton filem ini. Advertisement Mengakui bahawa bahtera yang.

He is the son of producer and director Yusof HaslamHe is the youngest director to win the Malaysian Film Festival for Best Director award doing so at the age of 25. Lisa Surihani Hunny Madu. Gambar Shamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana yang kini sedang menunaikan Umrah di Mekah.

TAK MAMPU BALAS CUMA DOA DAPAT KEBERKATAN SYURGA ALLAH Salam ulang tahun perkahwinan yang ke-5 isteriku. Syamsul juga terkilan apabila soal perasaannya dan keluarga seolah-olah diperlekehkan. Shara Cosmetics Skincare sebelum ini turut menghasilkan rangkaian kosmetik seperti.

03092011 Keluarga Datuk Yusof Haslam. Tak Boleh Bersentvhan Dengan Lelaki Syamsul Yusof Beri Kata Dua Pada Puteri Sarah Liyana Posted By. Puteri sarah liyana megat is a famous entrepreneur.

Manakala sehingga kini Syamsul dan isteri telah memuatnaik enam keping foto comel anak mereka ke akaun tersebut. Nama penuhnya Mohd Syamsul bin Mohd Yusof. 21092020 Dah 2 tahun mereka tak tinggal bersama kami - Yusof Haslam dan isteri doakan Syamsul Puteri Sarah selesaikan isu rumah tangga dengan baik Isnin 21 September 2020 455 PM.

Dakwaan kononnya pelakon puteri sarah liyana hadir ke pejabat agama islam daerah gombak pada jumaat lalu menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya. Menerusi video throwback yang dikongsi puteri sarah liyana ini dia menangis terharu ketika sah bergelar isteri kepada syamsul yusuf. GAMBAR MENARIK - SYAMSUL YUSOF DAN ISTERI DI MEKAH.

Lipmatte All-in-One Blusher Stick Magic Gloss Mascara dan Make Up Remover. Dituduh Curang Dengan Isteri Syamsul Yusof Bakal Saman Saluran YouTube Cabik GeronongPlease Subscribe. Kau Tak fikir orang lain punya perasaan.

BELUM reda dengan kemelut rumah tangga dan isu saman pemilik akaun YouTube yang didakwa memfitnah Syamsul Yusof timbul satu lagi kes berkaitan pelakon terse. Kelahiran Kuala Lumpur Malaysia pada 21 Mei 1984. Terdahulu Puteri Sarah dan Shamsul Yusof berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam 3 dan Sumaiyyah yang dilahirkan pada 16 Mac 2019.

Difahamkan mereka berdua akan turut menyambut Aidilfitri di sana bagi merasai suasana beraya di Tanah Suci. Bekas penuntut bidang Penyiaran dan Kewartawanan di Akademi TV3 yang kini dikenali sebagai Institut Media Integratif Malaysia MIIM. Belum reda isu keretakan rumah tangga dan saman terhadap selebriti Youtuber pengarah dan pelakon Syamsul Yusof membuat laporan polis mengenai ancaman diterima menerusi laman Instagram.

Sweet jek Filem seram pertama sentuhan Syamsul Yusof seorang pengarah muda yang berkaliber. Puteri Sarah enggan ulas dakwaan dia hadir ke pejabat agama baru-baru ini. Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin - Biodata Puteri Sarah Liyana Bakal Isteri Syamsul Yusof.

Ia susulan timbul dakwaan isteri kepada pengarah terkenal Syamsul Yusof itu dilihat muncul di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak kelmarin. Awak selalu pesan dialah harta saya yang sebenar. Kali pertama Liyana Jasmay memegang watak sebagai isteri dan memakai tudung.

Khurafat merupakan filem ke 4 Syamsul Yusof selepas Evolusi KL Drift Bohsia Evolusi KL Drift 2. Syamsul Yusof Dan Isteri Mengakui bahtera perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu berdepan masalah syamsul 36 akhirnya mengaku sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya. DAKWAAN kononnya pelakon Puteri Sarah Liyana hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak pada Jumaat lalu menimbulkan spekulasi tentang hubungan rumah tangganya dengan pengarah filem Syamsul.

Isu rumah tangga membabitkan Syamsul Yusof bersama isteri Puteri Sarah Liyana yang sebelum ini menjadi perbualan netizen senyap seketika kerana tiada respon daripada pengarah dan juga pelakon itu. Sedikit info tambahan selain Fattah Amin pelakon Sabrina Ali juga adalah sepupu kepada Syamsul Yusof. Dikenali sebagai Syamsul Yusof.

Tak nak sampai cerai tapi Syamsul Yusof akui dah tak sebumbung dengan isteri 10 month ago 22-Nov-2020 Kemelut rumah tangga pengarah dan pelakon filem Munafik Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana bukan lagi perkara baru. Isu Isteri Ke Pejabat Agama Ini Komen Syamsul Yusof Pengarah Syamsul Yusof 36 memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri Puteri Sarah dalam keadaan baik. Maaf tiada apa yang ingin saya kongsikan buat masa ini Itu komen Puteri Sarah 35 yang dilihat memakai jubah serta tudung berwarna hitam ketika ke sana.

Fattah Amin dilahirkan pada 14 September 1990 manakala Syamsul Yusof pada 21 Mei 1984. Bbn13 February 17 2020 Pelakon dan hos Puteri Sarah Liyana Megat Kamarudddin mengakui kerinduannya untuk kembali berlakon masih lagi menebal meski sudah bergelar ibu kepada dua cahaya mata. Terima kasih kerna menjadi isteri yang baik dan taat selama ini.

Terima kasih juga lahirkan anak lelaki saya yang comel Syaikhul Islam. Puteri Sarah unfollow Syamsul Yusof didakwa ke pejabat agama. By Budiey Tuesday 22 September 2020 653 pm 128k Views.


11 Foto Sekitar Majlis Aqiqah Dan Cukur Jambul Anak Sulung Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah 11 Foto Sekitar Majlis Aqiqah Dan Cuku Person Sleep Eye Mask Beauty