Faizal Oleh 2 August 2011. Gambar menarik majlis sambutan Hari Bapa khas untuk Datuk Yusof Haslam yang diadakan di Mid Valley Megamall Kuala Lumpur pada 14 Jun lalu.


Baru Je Yusof Haslam Kata Anak Dan Menantu Dah 2 Tahun Tak Tinggal Dengannya Akhirnya Syamsui Bersuara Mykmu Net

Yusof haslam anak menang rayuan saman aku bohsia.

Yusof haslam bapa faizal yusof. Mohd Yusof bin Md. The immense popularity of his films had led him to be nicknamed the Six. For more information and source see on this link.

Tidak dapat bayangkan hati seorang bapa apabila melihat gambar anak perempuannya yang berkeadaan agak liar yang kini masih di Australia. Terkini pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam tampil menjawab perkara yang membabitkan rumahtangga anak lelakinya itu. Yusof Haslam dan adik kepada Syamsul YusofBeliau memulakan kerjaya profesionalnya sebagai pengarah dengan mengarahkan filem pendek dan seterusnya mengarahkan filem sulungnya SAM.

46 tahun bikin filem datuk yusof haslam terima gelaran doktor. Muhd Syafiq bin Mohd Yusof lahir 7 Disember 1992 ialah seorang pelakon pengarah filem dan penulis skrip Malaysia dan merupakan anak kepada Datuk Dr. 2 Beliau juga memegang jawatan sebagai pengarah urusan syarikat penerbitan televisyen dan filem miliknya Skop Productions yang ditubuhkan pada 1985.

Haslam Khan PJN AMN lahir 24 April 1954 1 merupakan seorang pelakon pengarah dan penerbit filem Malaysia. He is best known for his longest-running police procedural drama series Gerak Khas a TV series that he created directed and producedThe latter spurring three feature films. Inilah Gambar Anak Kedua Yusof Haslam Yang Korang Tak Pernah Tengok.

Faizal Yusof Mohd Faizal Yusup was born on 1978 in Kuala Lumpur Malaysia is an Actor. 12 Followers 15 Following 1 Posts - See Instagram photos and videos from YUSOF_Haslam yusof_haslam9. Haslam born 24 April 1954 citation needed is a Malaysian actor film director and producer.

3 points 1 hour ago. Dato Yusof Haslam dilahirkan pada 24 April 1954 dan berasal dari Jalan Pahang Kuala Lumpur. Talk With Your Hand Faizal Yusof Meninggal.

Download mp3 anak yusof haslam gratis ada 20 daftar lagu anak yusof haslam yang bisa anda download. Sementara itu susulan keadan rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka. Abang kepada pengarah Syafiq Yusof.

Beliau merupakan anak keempat dari tujuh beradik ini mendapat pendidikan terakhirnya di Sekolah Kebangsaan Polis Depot dan Sekolah Menengah Aminuddin Baki Kuala Lumpur. GAMAT dan riuh-rendah dengan gelak tawa jadinya banglo milik penerbit filem terkenal Datuk Yusof Haslam apabila keluarga besarnya bertemu dengan keluarga seni aktres Khatijah Tan. 64 Followers 24 Following 0 Posts - See Instagram photos and videos from Faizal Yusof faizalyusof73.

Untuk info ia telah diadakan khusus oleh Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat Datuk Sri Rohani Abdul Karim bagi menghargai jasa para bapa di negara ini. Discover Faizal Yusofs Biography Age Height Physical Stats DatingAffairs Family and career updates. Datuk Yusof Haslam Duda dan Datin Fatimah Ismail Janda Sebelum Nikah Mungkin ramai yang tidak tahu Yusof Haslam dan Fatimah Ismail masing-masing adalah duda dan janda sewaktu mereka bertemu.

Berasal dari keluarga berdarah seni Syafiq mewarisi bakat seni daripada bapanya Dato Yusof Haslam abangnya ialah pelakon dan pengarah pemenang anugerah Syamsul Yusof abang tirinya ialah Faizal Yusof manakala kakaknya ialah Syamin. Learn How rich is He in this year and how He spends money. Cuma Fatimah sahaja yang memiliki seorang cahaya mata Mohd.

Fattah Amin Syamsul Yusof. Enggan mencampuri urusan peribadi mereka Yusof berkata dia tidak berhak memberi sebarang komen memandangkan pasangan itu tidak lagi tinggal bersamanya sejak dua tahun lalu. Gambar ini adalah anak perempuan kepada datuk yusof haslam seorang jutawan dalam dunia perfileman malaysia.

Tahniah buat datuk yusof haslam. Fattah Amin Syamsul Yusof via EDtv. Produksi filmnya biasanya berfokus pada dunia kepolisian seperti serial TV Gerak Khas dan Roda-Roda Kuala Lumpur.

Faizal oleh 2 august 2011. Gambar ini adalah anak perempuan kepada Datuk Yusof Haslam seorang jutawan dalam dunia perfileman tanahair kita. Also learn how He earned most of networth at the age of 33 years old.

Penerbit dan pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam yang juga ayah kepada Syamsul Yusof adalah sebenarnya bapa saudara kepada Fattah Amin dari sebelah bapanya. Anak Yusof Haslam Meninggal - Seniwati Umi Kalthum Meninggal Mengenali Pelakon Lama Facebook. Yusof_Haslam ACP Datuk Dr.

Bertukar cerita yang kebanyakannya tentang filem bagai tiada penghujungnya. Anak kepada pengarah yang mendapat jolokan nama Six Million Dollar Man sutradara Datuk Yusof Haslam bapa dan Datin Patimah Ismail ibu. Datuk Yusof Haslam bersuara.

Tags Drama Skop Production Gambar Keluarga Yusof Haslam Gerak Khas. Referensi Shazryn Mohd. Untuk pengetahuan pembaca penyanyi popular iaitu Datuk Khadijah Ibrahim juga adalah sepupu kepada Faizal Hussein.

Dua lagi adik-beradiknya yang lain ialah Faizal Yusof selaku abang tiri dan Nur Syamin adik perempuan. Untuk pengetahuan pembaca penyanyi popular iaitu Datuk Khadijah Ibrahim juga adalah sepupu kepada Faizal Hussein. Faizal 30 tahun manakala Yusof Haslam tidak mempunyai anak daripada perkahwinan.

Yusof ketika dihubungi memberitahu dia tidak berhak memberi sebarang komen memandangkan pasangan itu tidak lagi tinggal bersamanya sejak dua tahun lalu. Yusof Haslam mendirikan rumah tangga dengan Datin Fatimah Ismail. Dari sumber yang diterima ini adalah anak kedua dari tiga orang anak Yusof Haslam.

Mana taknya gambar sosial anak perempuan Dato Yusof Haslam kini dah menjadi tatapan semua rakyat Malaysia yang gilakan gosip-gosip terkini. Anak kedua daripada empat adik-beradik. Yusof Haslam is a producer and actor known for Bayangan Maut 1991 Sembilu 1994 and Maria Mariana 1996.

Haslam Khan lahir 24 April 1954 adalah seorang pemeran pembuat film sutradara dan produser asal Malaysia. Confirm Dato Yusof Haslam akan mengenakan curfew larangan keluar malam kepada anak perempuannya selepas ini. Penerbit dan pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam yang juga ayah kepada Syamsul Yusof adalah sebenarnya bapa saudara kepada Fattah Amin dari sebelah bapanya.


Pelakon Faizal Yusof Meninggal Dunia Dunia Itu