Yusof bin Sheikh Abdul Wahab atau lebih dikenali sebagai Yusof Wahab adalah pelakon Melayu era 80-90an. Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5 Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10 Episod 11 Episod.


14 Tahun Tak Berdiri Sekarang Baru Berdiri Edika Yusof Mohon Doakan Isteri Mingguan Wanita

Hashim Wahab Ishak Tahir Abdul Rahman dan ramai lagi.

Isteri pelakon yusof wahab. 2 Okt Pelakon dan penerbit Den Wahab enggan melayan sindiran penyanyi Shila Amzah terhadapnya di laman sosial Twitter mengenai kes hutang antaranya dan bapa Shila ND Lala yang kecoh baru-bar u ini. Penyampai anugerah ialah Norlia Ghani Accapan. Ini kerana bagi mereka perbuatan ciuman mulut yang berdurasi sedetik lebih di antara Nora dan juga suaminya tanda luahan rasa cinta dan sayang itu kurang manis apatah.

Zaleha is about to get married to Amir but elopes to southern Thailand to marry someone else instead. Yusof Wahab masa berlakon dalam filem Anak Sarawak. Dilahirkan Pada 22 Oktober 1961 di Melaka.

Petikan Berita Berita Harian dan Harian Metro-GHAZALI SUMANTRI 71 1 Januari 2001 PELAKON veteran yang sering membawakan watak Sultan atau putera pada era 50-an meninggal dunia pada 1 Januari 2001 jam 830 malam disebabkan komplikasi beberapa penyakit termasuk angin ahmar dan lemah jantungBeliau meninggal dunia pada usia 71 tahun. Pelakon cantik Zahirah Macwilson 25 sah bergelar isteri kepada pelakon Aiman Hakim Ridza 31 dengan sekali lafaz tepat jam 9 malam 20 feb di GlamHall Mercu Mustapha Kamal Damansara. Syamsul Yusof as Inspector Wahab.

Dato Ahmad Tarmimi Siregar bin Mohd Kamal lahir 1950 ialah seorang pelakon pengacara dan pengarah veteran Malaysia yang terkenal dalam bidang lakonan wayang gambar dan televisyen. Pada awal 70 an beliau telah bermastautin ke Kuala Lumpur untuk meneruskan karier sebagai pelakon. Zizan Razak as Fadil.

Perempuan Isteri dan Jalang. Hamidah Wahab kecewa dengan pelakon baru ada yang hai je masa jumpa. Rumah tangga pelakon popular Fasha Sandha dan Jejai akhirnya terlerai selepas Jejai melafazkan penceraian di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan sebentar tadi.

Akad nikah disempurnakan Pegawai Tadbir Agama Daerah Petaling Ustaz Muhammad Sujak Mohd Dasuki. Pasangan itu dinikahkan bapa kandung Zahirah Zainol Macwilson. Para Pelakon Hun Haqeem Meerqeen Wanna Ali Syazwan Zulkifly Yuna Rahim Nina Juren Sharifah Shahora Azhar Amir Roy Azman Normah Damanhuri Lydia Saimon Ku Faridah Hamidah Wahab Alif Hadi Alif Muhaimin Nasz Sally Faha azhar.

Biarlah Shila Amzah nak komen apapun. Pelakon Fouziah Gous sah bergelar isteri kepada Md Zhafran Md Yusof 30 dengan hanya sekali lafaz dalam satu majlis akad nikah yang diadakan di Masjid Tengku Ampuan Jemaah Bukit Jelutong di sini pada Sabtu. Bakal ditayangkan di TV9 pada hari Isnin jam 830 malam.

Isteri-Isteriku TV9 Saksikan telefilem komedi Isteri-Isteriku arahan Hadji Maa Hayu mengangkat kisah suami beristeri dua. The enraged Amir tracks the couple down kills the groom and sells Zaleha to a pimp. Shaharuddin Thamby ialah seorang pelakon lelaki Malaysia.

Penceraian talak satu itu dilafazkan Jejai dan direkodkan Hakim Syarie Muhammad Abdul Karim Wahab dalam kamarnya kira-kira jam 3 petang. Biarlah dia nak komen apapun. Malah dia juga seorang pesilat professional.

Wahab is the most passionate business leader that i have known with the combination of positive leadership skill and team management. HantuSelain filem Allahyarham aktif dengan drama antaranya drama terbaru Alahai Anak Omak untuk tayangan Astro menyaksikan Allahyarham sebagai pelakon dan penolong pengarah bersama Yusof WahabAllahyarham juga sempat membintangi drama terbitan Rosyam Nor iaitu Kepadamu Kekasih yang menjalani penggambaran sebelum Ramadan laluAllahyarham juga. Pelakon veteran Harun Hashim dan isteri terlantar sakit mohon bantuan bayar sewa.

Beberapa peminat filem tempatan juga melabelkan Yusof Wahab seorang. Mohd Razlan bin Mohamed Yusof lahir 11 Jun 1985 di Taiping Perak atau lebih dikenali sebagai Lan Kristal atau kemudian sebagai Lan Solo dan kini lebih dikenali sebagai Lan Yusof merupakan seorang penyanyi dan pelakon. Dia bukan tahu pun hutang bapa dia.

Rubiah Suparman merupakan seorang pelakon Singapura yang berkaliber. Aktor Yusof Wahab memenangi anugerah Pelakon Filem Pembantu Lelaki Popular ABPBH1989. Celeb 6 months ago.

Zahirah menerima mas kahwin RM300 berserta lima dulang hantaran berbalas tujuh daripada pihak. Bagi pengikut drama Tanah Kubur pasti sinonim dengan kemunculan pelakon veteran Hamidah Wahab yang membawa watak isteri kepada Tok Adi lakonan Nasir Bilal Khan. Isteri beliau NorAini Muhammad pernah memfailkan tuntutan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur Kuala Lumpur tetapi kes berkenaan dibatalkan apabila kedua-dua pihak dapat berunding secara baik.

Membariskan pelakon popular seperti Fauzi Nawawi Kilafairy Afifah Nasir dan Khaty Azean. Pelakon Nora Danish yang selamat bergelar isteri kepada Nedim Nazri semalam telah menerima kecaman serta kritikan gara-gara bercium mulut dan berpakaian seksi di majlis pernikahan. Apabila Isteriku Melatah TV9 Saksikan telefilem Apabila Isteriku Melatah lakonan Chacha Maembong dan Zoey Rahman yang akan ditayangkan pada Isnin ini jam 830 malam di TV9.

18 tahun usia perkahwinan pelakon Edika Yusof 54 dan isterinya Nor Hidayah Yusri 44 bukanlah satu tempoh yang sekejapBiarpun rumah tangga diuji isteri disahkan menghidap meningitis sehingga menyebabkan diri lumpuh separuh badan pada 2005 iaitu 14 tahun lalu Edika Yusuf tetap setia menjaga isteri dalam apa juga keadaan. Membariskan pelakon popular seperti Fauzi Nawawi Kilafairy Afifah Nasir dan Khaty Azean. Bapanya Thamby Mohd Jan meninggal dunia pada Januari 2011 akibat komplikasi pelbagai penyakit di.

With Sofia Jane Nasir Bilal Khan Yusof Muhammad Zaidi Omar. Beliau ialah bekas vokalis Kumpulan Kristal dari tahun 1999 sehingga membuat keputusan mengundur diri daripada kumpulan yang dianggotainya sejak. Yang penting Allah Maha Mengetahui.

Antara pengalaman beliau dalam filem termasuk memegang watak utama dalam filem Abang dan Pemburu pada 1980-anSelain itu beliau juga terkenal sebgai pengarah pementasan teater. Six months later Amir brings her back. HantuSelain filem Allahyarham aktif dengan drama antaranya drama terbaru Alahai Anak Omak untuk tayangan Astro menyaksikan Allahyarham sebagai pelakon dan penolong pengarah bersama Yusof WahabAllahyarham juga sempat membintangi drama terbitan Rosyam Nor iaitu Kepadamu Kekasih yang menjalani penggambaran sebelum Ramadan laluAllahyarham juga.

Antara pelakon lain yang turut berlakon ialah - Karim Latiff Hajah Wan Chik Daud Mahmud Samad Kamarul Ridzwan Yusof M. Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha. Directed by U-Wei Haji Saari.

Telefilem garapan pengarah Yusof Wabah ini menceritakan komflik gadis melatah yang mahu mendirikan rumah tangga. Sewaktu zaman kegemilangannya Yusof Wahab banyak melakonkan watak seorang yang mahir bersilat.


Hubungan Dengan Kamal Emma Pilih Berkawan Biar Jodoh Tentukan Saya Rasa Lebih Baik Kami Berkawan Seperti Yang Pernah Saya Nyatakan Du Artis Gambar Berita