Jangan terbabas gunting muncung acuan yer. Semenjak itu beliau telah terlibat dalam pelbagai filem melakonkan pelbagai watak1.


Eizlan Yusof Bergelar Suami Wanita Serani Bakal Adakan Majlis Empat Hari Berturut Turut Dengan Kos Rm1 Juta Hiburan Mstar

Anak Azmi Saat meninggal dunia - Tunggu kami di syurga ya Kisah Manis Hairul Azreen sebagai tukang cat jalan Pernah.

Dato eizlan yusof bercerai. Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya. Info Hubungan Cinta Dengan Eizlan Yusof. Terbaru Datuk Eizlan Yusof berkongsi momen di mana bekas isterinya Vie Shantie Khan dikatakan datang melawat Natasha yang melahirkan bayi baru-baru ini.

Keputusan berkahwin mendapat restu daripada anak Eizlan. Jjcm - minum petang di big apple jusco setiawangsa. Berita yang sangat mengejutkan MiG Online apabila tiada angin dan ribut tiba-tiba isteri kepada Eizlan Yusof telah memfailkan permohonan cerai.

Vie Santie 28 selaku plaintif memfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai mengikut Seksyen 57 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Negeri. Yang Hormat Dato Sri Eizlan Yusof merupakan seorang pelakon dan pengarah Malaysia. Kiah Mai Pulak Dah.

Perceraian mereka telah disahkan oleh. PELAKON Eizlan Yusof memilih untuk tidak ambil pusing sebarang komen negatif terhadapnya mengenai pengurniaan Darjah Sri Sultan Ahmad Shah Pahang SSAP yang diterimanya pada pagi Selasa. Keisha laila cucu amy search.

Vie dan Zizan juga telah tampil bagi membidas dakwaan itu dan menegaskan bahawa hubungan. Wordless wednesday - penyanyi melayu. Eizlan melamar Natasha secara spontan pada September 2019 selepas empat tahun perkenalan.

Dato Sri Idris Md Yusof atau lebih dikenali sebagai Eizlan Yusof merupakan aktor Malaysia yang berasal dari Kuala Lumpur. Pelakon Eizlan Yusof dan isterinya Datin Vie Santie Harun sudah berumahtangga selama tujuh tahun dan akhirnya musnah apabila pasangan itu disahkan bercerai talak satu. Anak-anak Eizlan memanggil Natasha dengan gelaran Auntie Chacha.

Eizlan Yusof is an actor and director known for Pontianak Harum Sundal Malam 2004 Town Mall 2020 and Black Maria 2003. Pelakon Datuk Eizlan Yusof 46 mengaku beliau kesunyian selepas berpisah dengan bekas isteri Vie Santie Harun lebih dua tahun lalu. Pasangan ini berkongsi minat.

Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof. Sepanjang perkahwinan mereka dikurniakan 3 cahaya mata iaitu Vie Zaara Zareef Yusof dan Vie Zaalia berusia antara satu hingga lima tahun. Apa yang menarik perhatian warga maya adalah sikap terbuka Eizlan dan Vie Shantie yang masih akrab biarpun sudah bercerai dan memiliki pasangan masing masing.

Saturday October 1 2011. PUNCA DATO EIZLAN YUSOF BERCERAI Baru-baru ini kita telah dikejutkan tentang kes penceraian pasangan Dato Eizlan Yusof dan. Eizlan mula berkecimpung di dalam dunia perfileman pada tahun 1994 melalui filem Kad Cinta.

Eizlan Yusof dan isteri telah mendirikan rumah tangga pada 7 Julai 2007. Persahabatan awal bermula selepas diperkenalkan oleh sahabat. Sah sudah mereka bergelar dato.

Sebelum ini rumah tangga pelakon kacak Datuk Eizlan Yusof dan Vie Shantie Khan bergolak sehingga berlakunya penceraian telah menjadi topik hangat termasuklah dakwaan yang dikatakan Vie sedang menjalinkan hubungan cinta bersama pelawak terkenal Zizan Razak. Dato Seri Eizlan Yusof menamatkan zaman dudanya bersama Datin Sri Natasha Rosa Boudville dalam majlis pernikahan serba indah di Bora Ombak Marina Putrajaya pada tanggal 12 Disember 2019. Nama sebenarnya Idris Md.

Menurut Eizlan 46 dia tidak mahu terlalu memikirkan kritikan atau sindiran masyarakat kerana tidak mahu menjadi lemah kerana hal sedemikian. Semenjak berkecimpung dalam industri Kolonel Bersekutu PA Dato Sri Eizlan Yusof dan Dr Ahmad Idham sentiasa merevolusikan program hiburan tempatan agar terus relevan dengan cita rasa peminat. Lama betul dah tak update blog sebab kesibukan yang amat sangat dengan shooting ke sana ke mari kerja2 kat opis lagi dan itu belum lagi dikira fanatik MW kat Facebook.

Kiah Pekasam musim lepas ni kira antara drama bersiri favourite aku dan tak. Terbaharu dua nama hebat ini telah dilantik di bawah pejabat Menteri bagi membantu Kementerian Luar Negeri mempromosikan seni dan budaya Malaysia ke luar. Menggunakan nama komersial Eizlan Yusof.

Baru baru ini aktor Dato Eizlan Yusof menghantar anak bujung hasil pernikahan pertamanya bersama Vie Shantie Zareef Yusof berkhatan. Ac mizal dan eizlan yusof sekarang bergelar dato. Mereka memuji Eizlan dan Vie Shantie yang hadir bersama.

Keputusan tersebut diputuskan hakim syarie Shaiful Azli Jamaluddin selepas mendapati lafaz diungkapkan Eizlan 44 terhadap Vie 29 pada September tahun lalu sah. Pontianak Harum Sundal Malam. IKLAN Datin Natasha merupakan wanita cantik berketurunan Serani yang bekerja sebagai kakitangan pengurusan sebuah hotel bertaraf lima bintang di ibu negara.

PELAKON yang juga ahli perniagaan Datuk Eizlan Yusof disahkan bercerai talak satu dengan isterinya Datin Vie Santie Harun oleh Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur semalam. Kena tambah stok lagi. Latiff ibrahim diserang sakit jantung.

Menerusi satu perkongsian oleh Dato Sri Eizlan Yusof beliau memuat naik dua keping gambar bersama bekas isterinya melalui laman instagramnya baru-baru ini. Interview Dato Seri Eizlan Yusof selepas majlis ijab kabul dengan Natasha Rosa Boudville 29 dengan sekali lafaz pada 12122019Majlis berlangsung di The G. Breaking Ticker Lelaki Ini Sanggup Pandu AE86 Sejauh 25000KM Demi Kahwini Cinta Hati di Jerman.

Dato Eizlan Yusof at 1209 PM 2 comments. Beliau adalah bekas finalis pertandingan Hero Remaja 19931994 dan popular menerusi filem Kad Cinta Panas dan Perempuan Melayu Terakhir.


Tahniah Eizlan Yusof Umum Kahwin Gadis Serani Bulan Ini Media Hiburan