Anak kepada pasangan Yusof Jusoh bapa dan Aishah Jelani ibu. Kakaknya bernama Intan Sofinas Yusof.


Eizlan Yusof Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas

Kelahiran Kajang Selangor pada 11 Disember 1987.

Nama penuh eizlan yusof. Merupakan pelakon pengarah penulis skrip penerbit dan ahli perniagaan yang mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 1994. Apa Kata Hati 2008 Awal Ashaari melakoni watak Riezman. Namun Eizlan tetap tenang dan mengatakan yang penubuhan jawatankuasa tersebut akan memberi banyak kelebihan dan kebaikan kepada industri terutamanya penggiat seni tanah air.

Isteri Eizlan Yusof Vie Shantie telah selamat melahirkan cahaya mata ketiga pada 14 Jun lepas. Agak lama jugak aku tinggalkan dunia belakang tabir selain daripada mengarahlah sebagai Penerbit Eksekutif yang mana syarikat produksi terakhir adalah bersama dengan Ahmad Idham iaitu Excellent Pictures Sdn. Rakyat Malaysia khususnya pendengar Suria FM akan terus dihiburkan oleh Team Pagi Suria -Issey Ajak dan Fizi Ali Cik Piah Suraya Tyzo dan Rara serta DJ Lin yang akan memainkan lagu-lagu hit dari tahun 2000 hingga kini.

Yusof 45 melafazkan Aku lepaskan kau. Datuk Sri Eizlan Yusof bapa dan Vie Santie ibu Adik Beradik. Nampak sihat dan segar jer bayi mereka berdua.

Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya. Besar nanti confirm anak diorang akan hensem macam ayahnya jugak. Kaya mcm Menteri kot.

Seperti kakak dan abangnya Zaelynn juga tidak terkecuali menjadi bualan peminat kerana kecomelan yang dimiliki. Anak ketiga mereka itu diberi nama Vie Zaali dan menariknya kelahiran tersebut sama dengan tarikh lahir Eizlan sendiri. Terdahulu Eizlan atau nama penuhnya Idris Md Yusof bernikah dengan ahli perniagaan Vie Shantie Khan pada 2007 namun rumah tangga mereka hanya bertahan selama lapan tahun.

HAK MILIK PENUH PELBAGAIMACAM NETWORK TAHUN 2020. Menggunakan nama komersial Eizlan Yusof. Nama sebenarnya Vivy Sofinas binti Yusof.

Tanpa Nama 20 Disember 2014 208 PG. Eizlan menimang cahaya mata ketiga yang berjantinakan perempuan. EIZLAN Yusof kanan dan Ahmad Idham kiri bersama Saifuddin Abdullah pada majlis pelantikan mereka di Wisma Putra semalam.

Tanggal 1 Ramadan tahun ini merupakan tanggal yang bermakna buat Datuk Seri Eizlan Yusof dan isteri Datin Seri Natasha Rosa yang selamat menyambut cahaya mata mereka yang diberi nama Baby ZR. Dari gaya bahasa dan kenyataan Eizlan Yusof ini. FOTO Penuh Istiadat Sekitar Majlis Persandingan Eizlan Yusof Isteri Posted By.

Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof. Impak Maksima 2007 Filem arahan Ahmad Idham yang membariskan bintang muda termasuk Awal Ashaari dan Cat Farish serta pelakon terkenal Eizlan Yusof ini ditayangkan di 59 buah pawagam Malaysia dan Brunei. Sebelum ini Vie lebih selesa tidak menunjukkan gambar suami barunya dan lebih selesa membiarkan netizen tertanya siapakah gerangan suami.

Suatu ketika dulu dan sekarang aku telah kembali ke jawatan ini dan kali ini bersama dengan Dato Rafena sebagai penerbit dan juga. Menggunakan nama komersial Vivy Yusof. Advertisement Kami sebenarnya suka dengan.

Dedah Dato Seri Eizlan di media sosial miliknya Baju ini akan jadi kenangan kerana 4 anak saya Vie Zaara Khan Zareef Yusof dan Vie Zaalia disambut bersama dengannya 13 September lepas genap lima bulan usia Zaelynn Rosa. Lahir pada 14 Julai 1971 di Kuala Lumpur. Kini berusia 48 tahun.

10 tahun 2020 Ibu Bapa. Moga Allah memelihara keluarga mereka. Menurut Eizlan Imej reputasinya selaku Ahli Perbadanan FINAS serta kredibiliti sebagai penggiat industri perfileman negara selama 20 tahun terkesan berikutan tuduhan terbabit.

Maut 2009 Melakoni watak Fendi. Eizlan yusof Idris Yusof zul handy black Nurzul Suphiaan nadia mustafa Siti Naziyah bt Sheikh Mustafar imran ajmain Ahmad Imranullah bin Ahmad Husaini Ajmain siti tanjung perak Siti Saudari Samad misha omar - aisahsamihah binti Omar Harun Salim Bachik Harun Aminar Rashid b Salim Bachik. Anak bongsu daripada dua orang adik-beradik.

Tarikh 1212 menjadi detik paling bermakna bagi Dato Sri Eizlan Yusof 48 apabila dengan hanya dengan sekali lafaz pelakon ini selamat menjadi suami kepada Natasha Rosa Boudville 29 pada majlis pernikahan yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Terbaru Vie Shantie telah pun berkongsi wajah dan ucapan romantis buat. Im Not Single 2008 Melakoni watak Dani.

Dalam senyap-senyap Eizlan Yusof dan isterinya Vee rupa-rupanya dah dapat seorang anak lelaki baru-baru ini. Aku tak nak kau lagi. Nama-nama lain juga akan diumumkan menteri tidak lama lagi.

Anak ke-2 dari 3 beradik Vie Zaara 12 tahun Zareef Yusof 10 tahun dan Vie Zaalia 7 tahun Agama. Nama sebenarnya Idris Md. Tahniah buat Eizlan dan isteri.

Bagi saya ini adalah antara usaha untuk memastikan industri kita mampu bergerak lebih agresif dan saya percaya sudah tiba masanya filem seni dan budaya. Menerusi perkahwinan tersebut mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Vie Zara Zareef Yusof dan Vie Zaara. Semoga makin murah rezeki dengan kehadiran cahaya mata yang baru ini.

Memang merupakan satu kenangan yang manis dan pastinya Syawal tahun ini akan menjadi lebih meriah dari sebelumnya. Beza 19 Tahun Eizlan Yusof Tamatkan Zaman Duda Pilih Gadis Serani. Suria FM memperkenalkan barisan selebriti yang awesome yang di angkat menjadi penyampai untuk menceriakan hidup anda.

Tanpa Nama 2 Oktober 2016 344 PTG. Nama pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof turut dipetik berhubung isu dakwaan pelanggaran kontrak pelakon dan penyanyi Zizi Kirana dengan Datuk Rafiena yang menerbitkan drama Jamu Nesan. Jika korang mengikuti akaun Instagram bekas isteri Eizlan Yusof pastinya tertanya siapakah gerangan suami baru Vie Shantie Khan.

Menurut Eizlan atau nama sebenarnya Yang Berhormat Datuk Seri Eizlan Yusof dia menyedari bahawa ada pihak yang berasa kurang senang dengan pelantikannya dan Ahmad Idham. Eizlan Yusof Ambil Tindakan Guaman Terhadap Hans Isaac Dakwaan Palsu Dia Calar Reputasi Nama Baik Saya. Terdahulu peguam syarie Zulkifli Che Yong yang mewakili Vie Santie selaku plaintif memberitahu Eizlan atau nama sebenarnya Idris Md.

Sinar Viral December 14 2019 Pasangan sama cantik sama padan pelakon Dato Sri Eizlan Yusof dan Natasha Rosa Boudville telah selamat diijabkabulkan pada 12 Disember 2019 yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Kau pergi ambil surat aku.


Impak Maksima 2007 Imdb