Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Zaelynn Rosa atau mesra dipanggil baby ZR merupakan anak keempat Dato Eizlan Yusof menerusi perkahwinannya buat kali kedua bersama Datin Natasha Rosa Boudville yang merupakan seorang yang.


Pentingnya Ketua Keluarga Biarpun Muallaf Isteri Dah Tahu Solat Dgn Baik Ini Luahan Eizlan Yusof Info Meecks

Meskipun sudah bercerai dan masing-masing sudah mendirikan rumah tangga serta mempunyai kehidupan baharu pelakon Datuk Eizlan Yusof tetap menjalin hubungan baik dengan bekas isterinya Vie Shantie Khan.

Ibu bapa eizlan yusof. Dilahirkan secara normal di Hospital Umra. Anak2 eizlan mmg secantik dan se handsome Meninjau ke ruangan komen rata-rata netizen memuji kesungguhan dua beradik berkenaan serta mengucapkan tahniah kepada ibu bapa yang telah berjaya. Demi penyatuan anak-anak ibu bapa haruslah bersikap matang dalam setiap tindakan bukan hati kita yang harus diutamakan.

Makin Comel Baby ZR Ni. Manakala di Instagram Vie pula dia sempat meluahkan kata-kata di mana sebagai ibu bapa mereka perlu bersifat matang demi menjaga hati anak-anak. Biarpun sudah bercerai dan masing-masing menjalani kehidupan sendiri bekas isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan tetap menjalin hubungan baik dengan bekas suami dan keluarganya.

KUALA LUMPUR. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga semua anak-anak Eizlan membesar dengan sihat dan bijak serta menjadi anak yang soleh dan solehah yang membahagiakan kedua ibu bapa di dunia dan akhirat. Mata Bulat Dan Putih Gebu.

Bersikap terbuka demi anak2 View this post on. Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Bukan sahaja kepada tiga orang anak hasil perkongsian hidup sebelum ini tetapi juga dengan anak kami bersama pasangan baru sekarang.

Menurut Eizlan meski sudah lapan tahun bercerai dengan bekas isterinya Vie Shantie Haroon Khan dia mengaku. Siri ini memulakan tayangan perdana di TV3 dari 5 Februari 2014 hingga 14 Mei 2014. IG Eizlan Yusof Wikipedia by Berita Kopak.

Meskipun sudah bercerai dan masing-masing sudah mendirikan rumah tangga serta mempunyai kehidupan baharu pelakon Datuk Eizlan Yusof tetap menjalin hubungan baik dengan bekas isterinya Vie Shantie Khan. Semoga Allah SWT kurniakan kita dengan anak-anak lelaki yang baik taat pada ibu bapa dan tinggi imannya kepada Allah SWT inshaa Allah tulis Vie Shantie. Menerusi laman Instagram miliknya wanita itu meluahkan sebagai ibu bapa mereka perlu bersifat matang demi menjaga hati anak-anak.

KEDATANGAN bulan Ramadan pada tahun ini pastinya akan menjadi momen istimewa buat pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof selepas isterinya Datin Seri Natasha Rosa selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah pusat perubatan di Shah Alam Selangor hari ini. Walaupun masing-masing sudah mendirikan rumah tangga baru bersama pasangan pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 51 tidak melihat ia sebagai asbab untuk tidak mengekalkan hubungan baik dengan bekas isteri dan anak-anak. Lapor Utusan Malaysia menurut Eizlan meski sudah lapan tahun bercerai dengan bekas isterinya Vie Shantie Haroon Khan dia mengaku masih mengekalkan hubungan baik sebagai ibu bapa kepada tiga anak mereka.

Perkongsian daripada Datuk Eizlan jelas menunjukkan keikhlasan bekas isterinya itu sehinggakan sempat memberikan susu botol kepada anak bersama isteri barunya. Apa pun semoga baby Zaelynn membesar dengan penuh kasih sayang dan jadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa. Bila Nak Keluar Ni.

Drama Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas. Begitulah seperti yang dikisahkan oleh seorang pensyarah bidang pengajaran Quran dan Hadis. Baru-baru ini Vie Shantie ada memuat naik perkongsian mengenai ibu bapa perlulah bersikap mata.

Sebenarnya bagi sesiapa yang belum tahu mereka adalah anak kepada pelakon terkenal Datuk Seri Eizlan Yusof bersama bekas isterinya Vie Shantie Khan. IG Sasha Boudville IG Eizlan Yusof. Setiap anak yang dilahirkan adalah umpama kain putih fitrah baik atau burvk ibu bapalah yang bertanggungjawab mewarnakan dan mencorakkannya.

Mereka bagaimanapun bercerai pada tahun 2015. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran report untuk c0pyright akan dikenakan. Anak ke-2 dari 3 beradik Vie Zaara 12 tahun Zareef Yusof 10 tahun dan Vie Zaalia 7 tahun Agama.

Baru-baru ini Vie Shantie ada memuat naik perkongsian mengenai ibu bapa perlulah bersikap mata. Atin Atan. Sanggup tinggal di asrama anak2 Eizlan Yusof semangat nak hafal al-Quran.

Untuk rekod Eizlan dan Vie Shantie bernikah pada tahun 2007 dan dikurniakan tiga orang cahayamata dengan dua daripada perempuan. Eizlan Yusof dan isteri sambut orang baru dalam bulan mulia. EIZLAN YUSOF BEKAS ISTERI TETAP JAGA HUBUNGAN BAIK DEMI ANAK-ANAK Walaupun sudah berlainan jalan kehidupan tapi ukhuwah kekeluargaan tetap terjalin.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Editor December 30 2020. Gambar Terbaru Anak Dato Eizlan Yusof Zaelynn Yang Kini Sudah Berusia 8 Bulan Cur1 Perhatian Ramai.

Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran report untuk c0pyright akan dikenakan. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan. Miranda ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2014 arahan Along Kamaludin dengan skrip oleh Sharifah Abu Salem dibintangi oleh Fasha Sandha dan Dazrin Kamarudin.

Semoga Zaelynn membesar menjadi seorang anak yang solehah dan membanggakan kedua ibu bapa apabila dewasa kelak. Datuk Sri Eizlan Yusof bapa dan Vie Santie ibu Adik Beradik. Tapi HATI mereka dan JIWA mereka yang perlu disatukan.


Tahniah Eizlan Yusof Umum Isteri Hamil Lima Bulan Tiga Bulan Pertama Huru Hara Tasha Tiada Selera Makan Dan Muntah Yang Teruk Hiburan Mstar