Foto Instagram hairulazreen PELAKON filem Paskal Hairul Azreen mengumumkan dia dan isteri Hanis Zalikha bakal menimang cahaya mata kedua. Foto afiq razali Semua pihak yang terlibat pada hari ini juga telah bersetuju untuk tidak mengungkit perkara ini selain menjadikan ia sebagai satu teladan untuk semua pihak.


Yusuf Iskandar Ikut Siapa Hairul Azreen Tidak Mengaku Tunjuk Tarian Unik Kepada Anak Kl Menjerit

Aiman July 25 2021 Selepas anak selebriti terkenal Yusuf Iskandar Alisa Aisyah merupakan si cilik popular yang sering menjadi tumpuan umum.

Foto keluarga yusof iskandar. Si kecil yang berusia dua tahun ini menunjukkan ciri-ciri perkembangan kanak-kanak yang cerdik sesuai dengan usianya. Yusuf Iskandar buah hati cilik Malaysia ini semakin hari semakin cerdik. Bagaimana aksi dan gelagat mereka agaknya.

Saat ini usia kehamilan ibunda El Barack Alexander menginjak usia lima bulan. Foto Percutian Keluarga Hairul Azreen Tarik Perhatian Netizen Seronoknya. Alisa Aisyah dan Yusuf Iskandar bukanlah satu nama yang asing lagi buat peminat hiburan tanah air apabila kedua-dua si cilik ini juga menjadi perhatian umum seperti ibu dan bapa mereka.

Hairul dan keluarga kini berada di Tokyo Jepun. Cak Imin kagum dengan luasnya keilmuan Gus Baha. Apa yang menarik villa mewah Soneva Jani tempat penginapan Hairul sekeluarga bukan calang-calang harganya semalaman iaitu hingga mencecah RM13000.

Baru-baru ini Hairul Azreen bersama isteri Hanis Zalikha serta anaknya Yusuf Iskandar telah bercuti di kepulauan popular iaitu di Maldives. Telatah dan gelagat Yusuf dapat dilihat menerusi video dan foto yang dikongsi oleh ibu bapanya di laman sosial Instagram miliknya. Paparan foto itu memaparkan Yusuf Iskandar sedang memulakan pembelajaran pertamanya menerusi online dirumah namun sepertinya bukan itu sahaja yang menarik perhatian ramai di Instagram.

JAKARTA - Ketua Umum Partai Kebangkitan Bangsa PKB Abdul Muhaimin Iskandar bersilaturahmi ke kediaman KH Ahmad Bahauddin atau yang lebih dikenal dengan Gus Baha di Kompleks Pesantren Tahfiz di Rembang Jawa Tengah. Meskipun populariti diraih Yusuf Iskandar umpama selebriti aktres Hanis Zalikha tidak mempunyai perancangan untuk membawa anaknya itu terjun ke bidang lakonan atau model. Cak Imin sempat menunggu di teras kediaman Gus Baha yang biasa.

Sebelum ini satu video yang dimuat naik oleh pelakon hebat Hairul Azreen berjaya memukau netizen apabila mereka sekeluarga bercuti ke sebuah pulau menggunakan helikopter. Bila Aafiyah Lara Yusof Iskandar masuk sekolah. Hairulazreen Tawaran harga menarik daripada Zalora Klik di sini.

Pasangan ini mendirikan rumahtangga pada 2015 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Yusof Iskandar 4 dan Alisa Aisyah 2. Yusuf sangat pandai membuat mimik muka apabila bergambar dan setiap kapsyen lucu yang ditulis pada setiap entri pasti menjadi perhatian pengikutnya di Instagram. Jelas kelihatan dalam video tersebut hanya mereka sahaja di dalam helikopter tersebut dan perkara.

7 keping foto Alisa comel sangat di rumah cuit hati ramai Last sekali Hairul versi Posted By. A post shared by Yusuf Iskandar Hairul Azreen theyusufiskandar on Aug 21 2019 at 613am PDT For the longest time Yusuf tak interested langsung bila kita nyanyi alif ba ta untuk dia. Lebih menarik perhatian apabila melihat gambar kedua-dua anak pasangan selebriti ini kerana telatah mereka yang comel setelah tiba di Pulau Redang.

Netizen teruja melihat keindahan tempat itu apatah lagi aksi comel Yusuf yang kelihatan begitu gembira. Jutaan pengikut di Instagram anak kepada pasangan selebriti ada yang sudah punya pendapatan sendiri malah masyarakat sudah mengenali mereka sejak mereka berselimut putih. Malah keluarga selebriti ini juga semakin gembira dengan kehadiran dua cahaya mata mereka yang diberi nama Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah.

Grup Syubbanul Muslimin ini didirikan dan diasuh oleh KH. Biarpun pemilik akaun theyusufiskandar hanya menurunkan komen ringkas berbentuk emoji dilamun cinta ada dalam kalangan netizen yang menyifatkan komen Yusof itu seolah-olah sedang usha girlfriend. Yusuf Iskandar bakal dapat adik Hanis Zalikha hamil lagi Khamis 01 November 2018 720 PM.

Lara Alana Aaisyah Dhia Rania Yusoff Iskandar Ariff Jiwa Siti Aafiyah. Dia nak juga abcdefg dia tuuu complete sampai now-I-know-my-abc-next-time-wont-you-sing-with-me. Walaupun baru berusia 2 tahun Yusuf telah menguasai banyak kemahiran seperti menyuai padankan bentuk.

Kami sangat menghargai dan berterima kasih atas kunjungan dan atensi beliau kepada kami agai Keluarga M Jusuf ucap Andi Herry Iskandar. Sewaktu Yusuf bayi ada produksi menawarkan dia watak sampingan untuk filem. Turut mencuri tumpuan adalah komen yang ditinggalkan Yusuf Iskandar iaitu anak kepada pasangan pelakon Hanis Zalikha dan Hairul Azreen.

Grup sholawat ini lahir dari pondok Pesantren Nurul Qodim Kalikajar Paiton di kota Probolinggo. Foto Percutian Keluarga Hairul Azreen Tarik Perhatian Netizen Seronoknya. Pihak keluarga Daniel Iskandar juga telah menerima permohonan maaf dengan hati terbuka dan turut memohon maaf atas kekhilafan Daniel katanya ketika pertemuan tersebut berlangsung di.

Jenderal TNI Pur Alm Andi Muhammad Yusuf Amir lahir 23 Juni 1928 dan meninggal 8. Foto Profil Biodata Gus Azmi Askandar Para penikmat musik Islami pastilah tidak asing dengan nama Gus Azmi Askandar di grup sholawat Syubbanul Muslimin. Sementara itu ponakan almarhum Jenderal M Yusuf Andi Herry Iskandar mengaku bersyukur dikunjungi pangdam baru.

Pasangan pelakon Hairul Azreen dan Hanis Zalikha bersama anak mereka Yusuf Iskandar menerusi laman Instagram masing-masing berkongsi momen indah percutian di kepulauan popular di Maldives. Seperti diketahui artis yang karib disapa Jedar ini tengah mengandung anak kedua atau yang pertama dari pernikahan bersama Vincent. Keluarga pasangan sama cantik sama padan iaitu Hanis Zalikha dan Hairul Azreen menerusi laman.

Alisa Yusuf dah besar foto2 comel raih 200k tanda suka.


Pin On Vireal Hub