Demikian dijelaskan oleh Eizlan yang berazam tidak mahu menoleh ke belakang lagi. Bekas Isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shanti Khan Sudah Berkahwin Dengan VIP Jadi Isteri Kedua.


Mentor Otai Elvira Muncul Juara Bolot Rm100000 Tahniah Kami Ucapkan Kepada Elvira Yang Merupakan Protege Kepada Misha Omar Apabila Diumumkan Sebagai Ju Juara

Maria Farida Dan Datuk Rahman Selamat Diijabkabul.

Bekas isteri datuk eizlan yusof. Bekas isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan sebelum ini sering menjadi topik hangat mengenai kisah status percintaan termasuklah pernah dikatakan intim dengan pelawak Zizan Razak tetapi kedua-duanya memberikan kenyataan mereka sekadar teman biasa. Lapor Utusan Malaysia menurut Eizlan meski sudah lapan tahun bercerai dengan bekas isterinya Vie Shantie. Berikut serba sedikit butiran biodata mengenai wanita yang bekerja dalam sektor perhotelan ini.

Baru-baru ini bekas isteri kepada pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof iaitu Vie Shantie Khan telah bercuti ke Janda Baik Pahang bersama anak-anaknya. Ujar pelakon yang kini berusia 50 tahun itu dia percaya bahawa Kini bahagia menjalani kehidupan masing-masing pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof memaklumkan bahawa dia masih mengekalkan hubungan baik bersama bekas isteri iaitu personaliti media sosial Vie Shantie. Natasha Rosa Boudville merupakan seorang wanita bujang berketurunan Serani yang dilaporkan bakal mendirikan rumah tangga dengan aktor Eizlan Yusof.

Walaupun masing-masing sudah mendirikan rumah tangga baru bersama pasangan pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 51 tidak melihat ia sebagai asbab untuk tidak mengekalkan hubungan baik dengan bekas isteri dan. DATUK Eizlan Yusof menafikan dirinya sudah berkahwin. Mereka lima beradik kasih sayang tiada beza Eizlan Yusof.

Terdahulu tular bekas isteri kepada pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof Vie Shantie Khan bercuti ke Janda Baik Pahang bersama anak-anaknya. Mendedahkan anaknya Zareef Yusof masih dalam keadaan terkejut selepas terlibat dalam kemalangan semalam bekas isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie turut meminta kepada semua pihak yang bertanyakan tentang khabar anaknya itu agar memberi mereka sedikit ruang. Kisah mengenai status percintaan bekas isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan sering menjadi topik hangat di media sosial dan akhbar Vie pernah dikatakan intim dengan pelawak Zizan Razak tetapi kedua-duanya memberikan kenyataan mereka sekadar teman biasa.

Datuk Rahman Dahlan Kahwin Lagi Qorsdrex. Hubungan kami masih baik. Ini Gambar Anak Anak Saya Siapkan Sendiri Untuk Menghadiri Perkahwinan Daddy Mereka Bekas Isteri Eizlan Yusof Bidas Netizen Busybody Gempak.

PELAKON dan pengacara Zizan Razak mengaku yang dia pernah keluar menonton wayang bersama bekas isteri kepada pelakon Datuk Eizlan Yusof Vie Syanty Harun. Walaupun masing-masing sudah mendirikan rumah tangga baru bersama pasangan pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof 51 tidak melihat ia sebagai asbab untuk tidak mengekalkan hubungan baik dengan bekas isteri dan anak-anak. KUALA LUMPUR.

Oleh SITI ATHIRAH DZULKIFLY. Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof. Hubungan Datuk Eizlan Yusof 45 dengan bekas isteri Vie Santie Harun 30 masih baik meskipun masing-masing sudah punya kehidupan sendiri.

Saya ditemani dengan keluarga saya begitu juga dengan dia. Apa yang menjadi tumpuan ramai orang adalah kapsyen yang ditulis Vie di Instagram IG yang mendakwa untuk pergi ke sana tidak perlu menggunakan surat rentas negeri. Alhamdulillah dia merupakan seorang ibu yang bertanggungjawab kerana menjaga anak-anak dengan bagus.

Tak mungkin kahwin sembunyi - Eizlan Yusof. Walaupun sudah bercerai Datuk Eizlan Yusof 44 mengakui masih menyayangi bekas isterinya Vie Santie Harun 29 dan berharap untuk kembali bersama. Eizlan Yusof kekalkan hubungan baik dengan bekas isteri enggan kasih sayang anak-anak terjejas Dia titik berat soal agama pendidikan October 8 2021 bbn13 Hiburan 0 BAHAGIA menjalani haluan berbeza pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof memberitahu dia tetap mengekalkan hubungan baik dengan bekas isterinya iaitu Vie Shantie Haroon Khan.

Bekas Isteri Eizlan Yusof Vie Shanti Khan Tayang Gambar Bersama Suami Tarik Perhatian Ramai November 5 2019 Editor LP I Hiburan 0 Tiada lagi rahsia selebriti laman sosial Vie Shanti Khan akhirnya berkongsi gambarnya dengan suami Datuk Seri Rahman Dahlan. Dalam entrinya di Instagram beliau menyatakan untuk pergi ke Janda baik dari Selangor tidak memerlukan surat rentas negeri. Meskipun gosip beliau dengan Zizan belum reda timbul pula dakwaan terbaru mengatakan Vie.

Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya. Advertisement Meskipun gosip beliau dengan Zizan belum reda timbul pula dakwaan terbaru. Bekas Isteri Eizlan YusofVie Shanti Khan Kingsi Foto Dengan Suami Tarik Perhatian Ramai Pihak Posted By.

7 Oktober 2021 240 pm. Biodata Natasha Rosa Boudville Bakal Isteri Eizlan Yusof. Bekas Isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan Sudah Berkahwin Dengan Vip Jadi Isteri Kedua.

Instagram Eizlan Yusof Dato Sri Idris Md Yusof atau lebih dikenali sebagai Eizlan Yusof merupakan aktor Malaysia yang berasal dari Kuala Lumpur. Ya saya memang pernah keluar menonton wayang dengannya tetapi bukan keluar berdua. EIZLAN YUSOF AKUI MASIH SAYANGKAN BEKAS ISTERI.

Menurut Eizlan dia ada berusaha untuk ke arah itu kembali bersama dan hubungannya dengan bekas isteri masih baik sehingga ke hari ini. Beliau adalah bekas finalis pertandingan Hero Remaja 19931994 dan popular menerusi filem Kad Cinta Panas dan Perempuan Melayu Terakhir. Gara-gara beberapa foto yang dimuat naik menerusi laman sosial Instagram untuk bergurau Datuk Eizlan Yusof dan personaliti lain termasuk bekas wartawan penyiaran TV3 Azrinaz Mazhar Hakim dibanjiri ucapan tahniah.

Pernah berdepan kegagalan rumah tangga sekitar tahun 2015 bersama bekas isteri iaitu Vie Shantie Harun pelakon penerbit dan usahawan Datuk Eizlan Yusof 46 mengakui bahawa dirinya kini lebih bersikap terbuka untuk menerima. Lama membiarkan gosip keakrabannya dengan pelawak dan pengacara terkenal Zizan Razak menjadi teka-teki Vie Shanti Harun 30 yang juga bekas isteri kepada pelakon serta usahawan Datuk Eizlan Yusof tampil menafikan dakwaan antara mereka mempunyai hubungan istimewa. Sinar Viral September 22 2019 Desas desus yang mengatakan b3kas isteri kepada pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof ini sudah berkahwin mula bertebaran sejak beberapa tahun lalu.

Pelakon Datuk Eizlan Yusof 46 mengaku beliau kesunyian selepas berpisah dengan bekas isteri Vie Santie Harun lebih dua tahun lalu.


Belum Temui Pengganti Eizlan Yusof Saya Berkawan Dengan Ramai Wanita Namun Belum Jumpa Yang Istimewa Kata Pelakon Datuk Eizlan Yusof 45 Yang Memaklumkan