Antara salah satu daripada kisah kejayaan yang sangat menyuntik inspirasi. 10 tahun nyata bukan satu tempoh singkat.


Entrepreneurship And The Young World Vivy Yusof The Successful Teenager

Vivy Yusof merupakan inspirasi buat semua wanita di Malaysia.

Inspirasi dari vivy yusof. Memulakan bisnes seawal usia 23 tahun Vivy kini berjaya membawa fashion hijab ke serata dunia dan berjaya membangunkan Fashion Valet sehingga mencapai RM 10 juta. Also learn how She earned most of networth at the age. Discover Vivy Yusofs Biography Age Height Physical Stats DatingAffairs Family and career updates.

Tuah VIVY YUSOF Dari Seorang Blogger Kini Usahawan Pemilik Syarikat Taraf Global. Kelahiran Kajang Selangor pada 11 Disember 1987. Usahawan wanita yang memiliki 18 juta pengikut di Instagram ini ada berkongsikan satu hantaran di laman sosial miliknya bahawa beliau telah menerima sejumlah hadiah sempena perayaan Aidilfitri tidak lama lagi yang dihantar ke.

Vivy Yusof pengasas bersama FashionValet bersama suami tercinta terus meraih keuntungan bermula penjualan dalam talian. Lelongan Paint Your dUCk telah dianjurkan dari 20hb hingga 27hb Julai di. Pengasas Bersama FashionValet ini merupakan salah seorang wanita yang berjaya membuktikan kekuatan seorang wanita.

Inspirasi 11 Tips Rahsia Kejayaan Vivy Yusof. Vivy Yusof Kagum Dengan Lukisan Dari Peserta Paint Your dUCk. Anak kepada pasangan Yusof Jusoh bapa dan Aishah Jelani ibu.

Anak jati Kuala Lumpur ini mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Bukit Damansara. Vivy Yusof bersama pasangannya tidak dapat mereka fesyen kerana pendidikan pasangan ini menyimpang jauh daripada dunia fesyen kerana beliau merupan pelajar bagi jurusan undang-undang manakala suaminya pula belajar dalam jurusan kejuruteraan aeronautic. Usahawan yang mempunyai ciri ini ialah Vivy Yusof.

Sebelum menamatkan SPM Sijil Pelajaran Malaysia Vivy mengambil keputusan untuk serentak. Sebelum meneruskan pengajian di Sekolah Seri Puteri dan Sekolah Sri Cempaka. Sekembalinya beliau dari pelajarannya di UK bersama tunangnya ketika itu Fadzaruddin Shah Anuar beliau mengasaskan FashionValet.

Berikutan kejayaan FashionValet Vivy melancarkan dUCk. Dari Seorang Blogger Kini VIVY YUSOF Lakar Ulang Tahun Ke-10 Jadi Usahawan Berjaya. Beliau telah memenangi beberapa anugerah termasuk Bella Business Award 2013 Ikon Wanita Puteri UMNO 2014 Prestige Magazines.

Anda sangat beruntung kerana hari ini PUBI Perak hendak berkongi 11 tips berguna dan rahsia kejayaan sepanjang 7 Tahun Bergelar Usahawan dari pengasas FashionValet iaitu Datin Vivy YusofDatin Vivy Yusof juga adalah pengasas bersama The dUCk Group. Beliau mendapat inspirasi budaya terbuka dari penduduk United Kingdom UK semasa beliau belajar di London School of Economics. Vivy Yusof Vivy Sofinas binti Yusof was born on 11 December 1987 in Kajang Malaysia is a Co-founder of FashionValet and The dUCk Group.

Oleh itu boleh dikatakan bahawa usahawan merupakan seorang yang berani mengambil risiko di dalam. Siapa lagi kalau bukan Vivy Yusof yang sentiasa menjadi perhatian warganet dari apa yang digayakan lifestyle beliau dan sebagainya. Siapa sangka daripada seorang blogger Datin Vivy Sofinas Yusof kini bergelar usahawan berjaya yang disegani ramai.

Latar belakang Vivy Yusof memang mampu menjadi inspirasi ekpada ramai orang di luar sana. Kumpulan dUCk telah menyatukan pelanggan untuk mengumpul dana menerusi jualan lelong Paint Your dUCk bagi menyokong barisan perubatan yang bertungkus lumus menangani kesan pandemik COVID-19. Kini melebarkan empayar perniagaan dengan membuka dua butik di pusat beli-belah Bangsar Village II dan di Pavilion.

Kejayaan yang diraih beliau nyata bukan calang-calang kerana selain menguruskan empayar niaga FashionValet dan. Berbekalkan minat dalam fesyen dan perniagaan telah membuatkan wanita inspirasi ini nekad. Pengasas Fashion Valet ini bukan sahaja.

VIVY YUSOF bukan satu nama asing dalam dunia perniagaan Malaysia. Setelah tamat pengajian beliau membantu bapanya dalam perniagaan hartanah. 62K 6247 Bisnes February 11 2021 - 403 PM.

Anak bongsu daripada dua orang adik-beradik. Jenama FashionValet dan dUCk bukanlah satu nama yang asing lagi pada segelintir rakyat Malaysia. HARI INI PUBI PERAK HENDAK BERKONGSI 11 Tips Berguna Dari Vivy Yusof.

Learn How rich is She in this year and how She spends money. Suzi - July 1 2020. Siapa yang tak kenal Vivy Sofinas Yusof atau lebih dikenali as Vivy Yusof.

Nama sebenarnya Vivy Sofinas binti Yusof. Nama Vivy Yusof semamangnya tidak asing lagi dalam dunia perniagaan dan fesyen. Kakaknya bernama Intan Sofinas Yusof.

Kota metropolitan Singapura juga tidak terlepas dari genggamannya. 8 Tips Bisnes Dan Rahsia Kejayaan Dari Vivy Yusof Pengasas Fashion Valet. Ikuti temubual ringkas Jelita bersama dengan wanita disebalik FashionValet Vivy Yusof ketika pelancaran.

Pelantikan Vivy Yusof bawa manfaat besar UiTM Dalam kenyataan UiTM pelantikannya sebagai anggota lembaga pengarah selama tiga tahun itu dapat menjadi pendorong serta memacu pusat pengajian tinggi terbabit untuk kekal relevan sebagai hab. Ambil Inspirasi Daripada Netflix Vivy Yusof Cadang Mahu Tawar Cuti Tahunan Tanpa Had. Dari cuma tiga orang pada tahun 2010 perniagaan mereka kini menggaji 150 orang pekerja.

Saya percaya bahawa Tuhan sentiasa menyokong di belakang saya dan saya tidak takut. Pengasas bersama Vivy Yusof dan Fadzarudin Shah telah membuktikan bahawa mereka merupakan rakan kongsi yang sukar diatasi. Hi Love Vivy season 2 is back.

Syarikat ini kini menawarkan 500 jenama untuk. Langgan saluran Telegram kami untuk kemaskini berita baharu dan isu terkini. I KON MODESTY MILENIA Mengusahakan.

Vivy Sofinas Yusof atau Vivy Yusof merupakan antara 60 wanita inspirasi Nona pada tahun lalu. Beliau mendapati penduduk UK menghargai hasil rekaan pereka tempatan. Vivy merupakan graduan lulusan undang-undang dari London School of Economics United Kingdom.

Kebanyakan kaum wanita sangat meminati dan menggemari fesyen yang digayakan beliau. Dia berjaya membuktikan kebolehannya melalui FashioValet. Biarpun memiliki kelulusan Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang dari London School of Economics di United Kingdom UK namun dek minat mendalam terhadap dunia fesyen telah mendorong Vivy Yusof mengasaskan perniagaan e-dagang terkemuka Fashion Valet FV.

Pastinya sepanjang dekad tersebut pelbagai cabaran dan kejayaan telah dicapai usahawan berjiwa besar Datin Vivy Sofinas Yusof. Anak kelahiran Kajang ini kini. Menggunakan nama komersial Vivy Yusof.


Pin On Hijab Fashion