Status Dara Vie Shantie Haron Isteri Eizlan Yusof Masih Dipersoalkan Sensasi Selebriti. Ziela Jalil Kahwin Eizlan Yusof.


Majlis Kahwin Eizlan Yusof

Ernie Zakri Kahwin.

Eizlan yusof kahwin ziela jalil. Ernie zakri selamat bergelar isteri kepada syamel pada pagi jumaat. Tak mungkin kahwin sembunyi - Eizlan Yusof. Eizlan mula berkecimpung di dalam dunia perfileman pada tahun 1994 melalui filem Kad Cinta.

Pernikahan itu berlangsung dengan hanya sekali lafaz dalam majlis penuh istiadat di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Itu penjelasan penerbit dan pelakon Datuk Ziela Jalil apabila netizen membuat spekulasi dia bakal berkahwin dengan Datuk Seri Eizlan Yusof. DATUK Eizlan Yusof menafikan dirinya sudah berkahwin.

Ernie zakri dan tunang nya syamel dijangka melangsungkan pernikahan mereka pada pagi esok 26 mac 2021. Ya Eizlan memang nak kahwin tapi saya bukan calon isterinya. 13 gambar terbaru anak ziela jalil yang tidak pern.

Anak ziela jalil bergelar doktor perubatan. Dikaitkan Bakal Berkahwin Dengan Datuk Seri Eizlan Yusof Ini Reaksi Datuk Ziela Jalil Khalifah Media. Meskipun gosip beliau dengan Zizan belum reda timbul pula dakwaan terbaru mengatakan Vie.

Eizlan Yusof Kahwin Bakal Adakan Majlis 4 Hari Dengan K0s Rm1 Juta Lepat Pisang. Semua itu hanya usikan daripada beberapa teman dalam kumpulan semba. Semenjak itu beliau telah terlibat dalam pelbagai filem melakonkan pelbagai watak.

Kami hanya berkenalan lima minggu saja sebelum dia menyatakan hasrat untuk mengahwini saya. Ziela Jalil Kahwin Eizlan Yusof. Dikaitkan bakal berkahwin dengan Datuk Seri Eizlan Yusof ini respon balas Datuk Ziela Jalil.

Kalau anda nak tahu Datuk Seri Eizlan Yusof telah pun mengakhiri perkahwinannya selama 8 tahun bersama Vie Shanti Khan pada tahun 2015. Dikatakan Kahwin Secara Tertutup Ini Jawab Eizlan Yusof Tidak mungkin saya akan menyembunyikan hari bahagia dengan pihak media. Eizlan berkata kumpulan sembang itu turut disertai Datuk Shah Rezza Datuk Ziela Jalil dan Azrinaz selain beberapa kerabat diraja.

Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya. Sejak dulu kami sering menjadi bahan gurauan mereka tetapi kami tidak pernah ambil hati katanya. Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof.

Bekas isteri Datuk Eizlan Yusof Vie Shantie Khan sebelum ini sering menjadi topik hangat mengenai kisah status percintaan termasuklah pernah dikatakan intim dengan pelawak Zizan Razak tetapi kedua-duanya memberikan kenyataan mereka sekadar teman biasa. Yes he is getting married but Im not his bride-to-be confirmed Ziela in a news report yesterday. Kolonel Bersekutu PA Tuan Haji Mohd Ajib.

Eizlan Yusof Bergelar Suami Wanita Serani Bakal Adakan Majlis. Spekulasi itu timbul gara-gara perkongsian Instagram Story yang dimuat naik Ziela pada majlis. Gara-gara beberapa foto yang dimuat naik menerusi laman sosial Instagram untuk bergurau Datuk Eizlan Yusof dan personaliti lain termasuk bekas wartawan penyiaran TV3 Azrinaz Mazhar Hakim dibanjiri ucapan tahniah.

Video Dan Gambar Sekitar Majlis Akad Nikah Dato Eizlan Yusof Dan Suri Hatinya Natasha Rosa Boudville Berita Kopak Media. Ya Eizlan memang nak kahwin tapi saya bukan calon isterinya Itu penjelasan penerbit dan pelakon Datuk Ziela Jalil apabila netizen membuat spekulasi dia bakal berkahwin dengan Datuk Seri Eizlan Yusof. Ada saja gurauan mereka yang mahu melihat siapa antara kami berempat yang akan bertemu jodoh dulu.

Semua itu hanya usikan daripada beberapa teman dalam kumpulan semba. Setelah hampir 4 tahun menduda ramai yang tertanya-tanya sama ada pelakon lelaki itu akan mencari suri. The Star Baru-baru ini pelakon dan penerbit Datuk Ziela Jalil berkongsi berita gembira dengan para.

TAHNIAH - EIZLAN YUSOF AKHIRI ZAMAN DUDA Setelah menduda akhirnya Datuk Seri Eizlan Yusof 48 selamat bernikah dengan Datin Sri Natasha Rosa Boudville 29 petang semalam. Pada tahun 1998 Eizlan telah memenangi anugerah Pelakon. You have just read the article entitled Eizlan Yusof Kahwin.

10 Foto Eizlan Yusof Sah Bergelar Suami Kepada Natasha Rosa. Menerusi perkahwinan itu dia dikurniakan tiga orang cahaya mata merangkumi dua anak perempuan dan seorang anak lelaki. Yang Hormat Dato Sri Eizlan Yusof lahir 14 Julai 1971 merupakan seorang pelakon dan pengarah Malaysia.

Kahwin dah adik saya ni. Kami hanya berkenalan lima minggu saja sebelum dia menyatakan hasrat. Bagaimanapun jumlah wang hantaran tidak.

Anak Jelita Ziela Jalil Kini Bergelar Doktor. Producer and actress Datuk Ziela Jalil denies talk that she is tying the knot with fellow artiste producer-actor Datuk Seri Eizlan Yusof. Dikatakan Kahwin Secara Tertutup Ini Jawab Eizlan Yusof Tidak mungkin saya akan menyembunyikan hari bahagia dengan pihak media.

Apa yang menarik erra fazira merupakan teman artis yang paling rapat dengan ziela dan amat menyayangi ibrahim. Dikaitkan Bakal Berkahwin Dengan Datuk Seri Eizlan Yusof Ini Reaksi Datuk Ziela Jalil Khalifah Media. Foto IG Ziela Jalil.

Anak sulungnya bukan setakat cantik je tau tapi pandai jugak. Ya Eizlan memang nak kahwin tapi saya bukan calon isterinya Itu penjelasan penerbit dan pelakon Datuk Ziela Jalil apabila netizen membuat spekulasi dia bakal berkahwin dengan Datuk Seri Eizlan Yusof. Tak sabar rasanya menunggu sidang media dari pelakon datuk seri eizlan yusof pada 2 disember ini apabila dia.


Dikaitkan Bakal Berkahwin Dengan Datuk Seri Eizlan Yusof Ini Respon Datuk Ziela Jalil Komedi Media