Merupakan sebuah filem arahan Kamal G Makrifat Cinta mengisahkan seorang lelaki bernama Mahathir Syamsul Yusof yang bergelumang dengan. Film yang dibintangi Nora Danish ini menggambarkan suami istri yang selalu bertengkar setiap harinya.


Nora Danish Biography Lifestyle Income Net Worth Cars House Age Family Youtube

Isv Menteri Minum A1r Evian- Suami Nora Danish Kata Orang Sekarang Bebal Netizen Hent4m Balik Upload G4mbar Minvm Ar4k.

Syamsul yusof dan nora danish. Nora sudah dikenali dan popular sehinggakan mempunyai jutaan pengikut di Instagram. Makrifat Cinta ialah sebuah filem drama biografi romantik Malaysia 2018 arahan Kamal G terbitan Dhananwoodd Films. Setelah sekian lama menanti filem Makrifat Cinta yang dibintangi oleh Syamsul Yusof Nabila Huda Nora Danish Adi Putra dan Puteri Balqis telah pun mula ditayangkan di pawagam bermula 1 Februari lalu.

Masa terima tawaran ini saya tidak tengok skrip. Filem yang menampilkan nama-nama hebat industri filem tempatan yang juga pemegang pelbagai anugerah industri perfileman Makrifat Cinta yang dibintangi Syamsul Yusof Nabila Huda dan Nora Danish memberi penceritaan yang berbeza dan emosi dalam jalan ceritanya. Makrifat Cinta mengisahkan tentang Mahathir Syamsul Yusof yang gigih berusaha untuk menepis kemiskinan yang membelenggu keluarganya.

Filem Makrifat Cinta dilhamkan dari sebuah kisah benar yang dibintangi Syamsul Yusof Nora Danish Dato Adi Putra Nabila Huda Puteri Balqis Datuk Aznil Nawawi dan Sabrina Ali. Filem ini berdasarkan daripada satu kisah benar. Akhirnya Syamsul Yusof Ded4hkan Pvncanya Buat Ram4i Yang Tak S4ngka.

Sebut sahaja Nora Danish hampir 1 Malaysia mengenali bintang ini. Kali ini penonton dapat melihat bagaimana mereka membina keserasian sebagai pasangan yang sepadan di dalam filem ini. Gambar Irma Hasmie yang hamil kali kedua dan suaminya Redza Syah Azmeer.

Sambutan hari lahir yang ke-5 anak Nora Danish dan bekas suaminya Jejai iaitu Putra Rayqal. Bagi mengelakkan anda gagal melayari laman web ini bila di BLOCK atau ERROR 404 KLIK SINI. Setelah sekian lama menanti filem Makrifat Cinta yang dibintangi oleh Syamsul Yusof Nabila Huda Nora Danish Adi Putra dan Puteri Balqis telah pun mula ditayangkan di pawagam bermula 1 Februari lalu.

Hari yang mendung semendung hatiku. Saya terus terima sebab banyak pelakon berbakat dalam filem ini. Aku sebenarnya tak nak ulas banyak pasal majlis makan malam tu tapi aku nak bagi ulasan tentang filem Makrifat Cinta yang dibintangi oleh Syamsul Yusof Nabila Huda Nora Danish dan Datuk Adi Putra.

SYAMSUL YUSOF DAN PUTERI SARAH. Syamsul Yusof seorang yang dayus kerana memukul wanita bagi sesiapa yang terjumpa dengan. Lama Menyepi Dari Media Sosi4l.

Gambar majlis merisik Puteri Sarah Liyana oleh keluarga Syamsul Yusof di Sri Damansara. LAKON BABAK AKSI - TULANG BAHU KIRI SYAMSUL YUSOF PATAH RETAK. Tetapi sebelum dia popular dia juga melalui kehidupan seperti manusia biasa tidak ada perbezaan pun daripada orang lain.

IRMA HASMIE HAMIL KALI KEDUA. Syamsul Yusof Nora Danish Nabila Huda Dato Adi Putra Datuk Aznil Haji Nawawi Puteri Balqis Sabrina Ali Mengangkat kisah tentang seorang laki-laki bernama Mahathir yang memiliki istri gila harta. Sambutan hari lahir yang ke-5 anak Nora Danish dan bekas suaminya Jejai iaitu Putra Rayqal.

Mohd Syamsul Mohd Yusof lahir 21 Mei 1984 ialah seorang pelakon pengarah penerbit penyanyi dan komposer Malaysia. Filem ini dibintangi oleh Syamsul Yusof Nora Danish Adi Putra Nabila Huda dan Puteri Balqis sebagai pelakon utama manakala Datuk Aznil Nawawi dan Sabrina Ali sebagai pelakon pembantu. Dua pelakon ini tidak pernah digandingakan dalam mana-mana filem atau drama sebelum ini.

Merupakan sebuah filem arahan Kamal G Makrifat Cinta mengisahkan seorang lelaki bernama Mahathir Syamsul Yusof yang bergelumang dengan. Klik gambar untuk imej besar Cincin risik Syamsul untuk Puteri Sarah. Makrifat Cinta berdasarkan tentang cinta dan kesusahan hidup ditempuhi oleh Mahathir yang berasal dari sebuah kampung sebelum menjadi seorang jutawan segera dengan.

Untuk makluman Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1. Buat pertama kalinya Syamsul Yusof dan Nora Danish digandingkan dalam sebuah naskah sebagai pasangan kekasih. Film tersebut dibintangi oleh Syamsul Yusof Nora Danish Adi Putra Nabila Huda dan Puteri Balqis sebagai pemeran utama sementara Datuk Aznil Nawawi dan Sabrina Ali sebagai pemeran pendukung.

Waww Cantiknya Penampilan Nelydia Senrose Jadi Tumpuan. Koleksi Gambar Nora Danish Di Zaman Bangku Sekolah. Syamsul Yusof Nora Danish Dato Adi Putra Nabila Huda Puteri Balqis Datuk Aznil Nawawi Sabrina Ali Tonton Makrifat Cinta NOTA.

Mereka yang sudah menonton filem Makrifat Cinta tentunya mengakui keberkesanan lakonan Syamsul Yusof Sabrina Ali dan Puteri Balqis. Tambahan pulak bak kata Daphne Iking yang. Klik gambar untuk imej besar.

Untuk Syamsul Yusof duit bukan segalanya. Klik gambar untuk imej besar. Sementara itu susulan keadan rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan mencampuri urusan peribadi mereka.

Akibat kemalangan tersebut tulang bahu kiri Syamsul telah mengalami patah serta retak. Untuk menghindari dari pelbagai pertanyaan dan melupakan tragedi buruk ini Diana Danielle bersama ibunya telah terbang ke Jakarta. Kesukaran menghasilkan sesebuah karya adalah menonjolkan sesuatu yang terbaik.

Filem Melayu pertama arahan Kamal G terbitan Dhananwoodd Films Sdn Bhd itu turut menampilkan pelakon terkenal lain iaitu Nora Danish Nabila Huda dan Datuk Aznil Nawawi. Demikian halnya dengan pelakon dan pengarah Syamsul Yusof yang terbabit dalam kemalangan ketika menjayakan babak aksi filem Makrifat Cinta. Makrifat Cinta adalah sebuah film drama biografi romansa Malaysia tahun 2018 garapan Kamal G dan diproduksi oleh Dhananwoodd Films.

Klik gambar untuk imej besar. Berkesempatan menghadiri majlis makan malam dan tayangan perdana filem Makrifat Cinta lakonan pelakon-pelakon kelas A Malaysia seperti Syamsul Yusof Nabila Huda Dato Adi Putra Nora Danish dan pelakon cilik yang sangat berbakat Balqis merupakan satu pengalaman yang menyeronokkan bagi kak Ti. Filem ini berdasarkan daripada satu kisah benar4 Lensa Cooke S5 buat pertama kalinya di Malaysia telah digunakan dalam pembikinan filem ini5 Selain dar.

Beliau terkenal menerusi filem-filem bergenre aksi dan seram sehingga berjaya mencipta rekod sebagai Pengarah Terbaik paling muda pernah memenangi anugerah Festival Filem Malaysia ke-23 iaitu pada usia 25 tahun. Tindakan bodoh lagi bebal anda itu bakal memakan diri anda sendiri.


Makrifat Cinta Malay Movie Streaming Online Watch