Skop Productions Sdn Bhd TARIKH TAYANGAN. Seperti usaha dan pencapaian Syamsul Yusof selama ini dalam memperjuangkan dan mengangkat filem tempatan di persada dunia.


Pin On Brainfood

Pelakon dan pengarah Syamsul Yusof hari ini tampil membuat laporan polis di Balai Polis Taman Melawati Kuala Lumpur selepas menerima Read More.

Syamsul yusof anak angkat. Dia menetapkan rekor sebagai sutradara termuda untuk memenangkan Malaysian Film Festival melakukannya pada usia 26 tahun. Confirm Dato Yusof Haslam akan mengenakan curfew larangan keluar malam kepada anak perempuannya selepas ini. Ibu angkat menyesal tak pertahankan Amir ketika diambil semula ibu kandung.

Thank you for all the doas from all kata Puteri Sarah Liyana mengenai anak sulung Syaikhul Islam yang semakin pulih dari demam campak. Sepanjang 11 hari ditayangkan di pawagam Munafik berjaya mengutip sebanyak RM85 juta. 25 Februari 2016 TITISAN air mata pengarah berbakat besar Syamsul Yusof ketika memberi.

Mereka yang kini berhubung kembali bakal disatukan sebagai pasangan suami isteri dalam sebuah majlis akad nikah yang dijadualkan berlangsung pada Sabtu ini. Achey juga tidak kisah sekiranya ada rezeki untuk dia mengambil anak angkat lagi. Friday 11 March 2016.

Sensasi Kalam Media Sensasi Syamsul Yusof Angkat Munafik Lebih Daripada Karya Seram. Pelakon dan pengarah Syamsul Yusof sebelum ini meluahkan rasa penghargaan kepada anggota Polis Diraja Malaysia PDRM dan Angkatan Tentera Malaysia ATM yang tidak mengenal penat lelah. Waww Cantiknya Penampilan Nelydia Senrose Jadi Tumpuan- Nelydia Dah Berhijab Wanita Bongkar Kos Ambil Anak.

AMEERA mengisahkan kehidupan Ameera dan Ameer yang bahagia melayari bahtera rumah tangga selama 4 tahun walaupun masih belum dikurniakan anak. Bagaimanapun mereka tidak dikurniakan sebarang cahaya mata tetapi mempunyai seorang anak angkat Zara Adelia yang kini berumur 5 tahun. Mana taknya gambar sosial anak perempuan Dato Yusof Haslam kini dah menjadi tatapan semua rakyat Malaysia yang gilakan gosip-gosip terkini.

Ini merupakan penampilan pertama Syamsul Yusof menerusi drama di TV3 selepas kemunculannya di dalam drama Airmata Maria pada tahun 2007. Beliau ialah anak kepada. Lama Menyepi Dari Media Sosi4l.

Menerusi entri sebelum ini di laman Instagram isteri kepada pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof ini memberitahu bahawa anak lelakinya yang kini berusia dua bulan terkena demam campak. Tambah Anak Angkat. Biodata Ezza Yusof Isteri Pelakon Remy Ishak.

He is the son of producer and director Yusof HaslamHe is the youngest director to win the Malaysian Film Festival for Best Director award doing so at the age of 25. Berita Harian melaporkan pengarah muda ini diangkat sebagai Pengarah Terbaik pada Festival Filem Asia Pasifik FFAP ke-57 menerusi filem Munafik di Phnom Penh Kemboja malam tadi. Achey turut berkata bahawa dia dan isteri mempunyai perancangan untuk menambah cahaya mata selepas mengambail Tiara Zinnirah sebagai anak angkat pada Mei 2018 yang kini berusia dua tahun.

Telpon sing angkat-angkat G Sms sing balas-balas C Curiga semakin memanas C Tiang luas dibi sanje bli Em Boya ja luas ngalih mitra F Beli sing perlu curiga G Percaya ja ajak tiang C Tiang nak eluh satia C Suud je ngae alasan Em Sebenarnya nyen ajak pesu to omang F Ipuan ngaku misan G I dibi ngaku mindon C Mekejang akuin menyame C De ngawag bli. Faizal 30 tahun manakala Yusof Haslam tidak mempunyai anak daripada perkahwinan. Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 berkata mesej dihantar individu yang menggunakan akaun bernama Velvetblack itu agak keterlaluan kerana ia melibatkan.

Akhirnya Syamsul Yusof Ded4hkan Pvncanya Buat Ram4i Yang Tak S4ngka. PENGARAH filem dan pelakon Syamsul Yusof menerima mesej berbaur ugutan dan ancaman terhadap dirinya anak dan isteri di Instagram daripada individu tidak dikenali. Mohd Syamsul bin Mohd Yusof juga dikenali Syamsul Yusof lahir 21 Mei 1984 merupakan aktor sutradara penulis naskah produser film rapper dan penyanyi.

Mohd Syamsul Mohd Yusof lahir 21 Mei 1984 ialah seorang pelakon pengarah penerbit penyanyi dan komposer MalaysiaBeliau terkenal menerusi filem-filem bergenre aksi dan seram sehingga berjaya mencipta rekod sebagai Pengarah Terbaik paling muda pernah memenangi anugerah Festival Filem Malaysia ke-23 iaitu pada usia 25 tahun. Dari sumber yang diterima ini adalah anak kedua dari tiga orang anak Yusof Haslam. Mohd Syamsul Mohd Yusof born 21 May 1984 is a Malaysian film director actor and singer.

Akhirnya Syamsul Yusof Ded4hkan Pvncanya Buat Ram4i Yang Tak S4ngka. Terdahulu dakwaan mahligai pasangan ini sedang bergolak muncul apabila Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam. Dia adalah putra sulung dari sutradara terkenal Yusof Haslam.

Syamsul Yusof Nabila Huda Pekin Ibrahim Fizz Fairuz Sabrina Ali Datuk Rahim Razali dan A. Cuma Fatimah sahaja yang memiliki seorang cahaya mata Mohd. Penantian berakhir syamsul yusof isteri bakal timang anak Setelah menunggu selama dua tahun akhirnya pengarah dan pelakon Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana yang juga seorang pelakon bakal menimang cahaya mata apabila Puteri Sarah disahkan hamil tiga bulan.

Pemilik nama sebenar Roszaliza Yusof ini merupakan bekas tunang kepada pelakon Remy Ishak. 247 Followers 621 Following 70 Posts - See Instagram photos and videos from abah kau syamsul_anak_tiri_yusof_haslam. Jika sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga antara Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah akhirnya pengarah terkenal itu tampil memberi sedikit komen terhadap spekulasi tersebut.

Having won best director awards six times ever since at the Malaysian Film Festival and Anugerah Skrin and was named Best. Syamsul Yusof Angkat Munafik Lebih Daripada Karya Seram 1105 Posted by Capo di Tutti Capi No Comments. Kereta kena tahan Syamsul Yusof layan abang polis tentera nak bergambar.

Datuk Yusof Haslam Duda dan Datin Fatimah Ismail Janda Sebelum Nikah Mungkin ramai yang tidak tahu Yusof Haslam dan Fatimah Ismail masing-masing adalah duda dan janda sewaktu mereka bertemu. Keselamatan Keluarga Diancam Diugut Syamsul Yusof Buat Laporan Polis. Untuk rekod Adi berkahwin dengan Aida Yusof 42 tahun pada 14 April 2006.

February 9 2022 by Editor Kaki Kopi Leave a Comment JARANG memuat naik perkongsian di laman sosial pelakon dan pengarah filem Syamsul Yusof berkata langkah dibuatnya itu turut menjadi tanda tanya warganet sehingga ada yang melahirkan rasa risau.


Hamil Anak Sulung Aksi Nina Sabrina Baby Bump Nya Tahniah Kami Ucapkan Kepada Pasangan Nina Sabrina Ismail Sabri Dan Jovian Mandagie Apabila Bakal Menima