Mempertaruhkan tiga watak utama yang digalas Datuk Rosyam Nor sebagai Roslan Fattah Amin Zul dan Syamsul Yusof Asyraff filem ini digarap dengan cukup rencah dan rasa. Rosyam Nor Aaron Aziz Adi Putra sah kembali dalam Kl Gangster 3.


Kl Gangster 2011 Imdb

Bahang KL Gangster 3 The Finale kian terasa sejak pengarah penerbit dan pelakon tersohor negara Syamsul Yusof mengumumkan pembikinan filem aksi itu pada tahun lalu.

Rosyam nor dan syamsul yusof. Pelakon Fattah Amin sanggup mengambil risiko melakukan aksi lagak ngeri dalam filem terbaharu iaitu KL Special Force yang menggandingkannya bersama barisan pelakon seperti Datuk Rosyam Nor dan Syamsul Yusof. Usia mereka sama iaitu 54 tahun pada tahun ini. Filem bergenre aksi ini dibintangi oleh pelakon-pelakon popular seperti Datuk Rosyam Nor Fattah Amin dan Syamsul Yusof.

Sebelum ini Yusof teruja apabila jumlah tontonan sedutan filem itu hampir mencecah satu juta hits. Fattah Amin Syamsul Yusof. Rosyam Nor bakal bawa utama dalam KL Gangster 2 kelak.

Datuk Rosyam Nor dilahirkan pada 1 Mac 1967 dan Faizal Hussein pula dilahirkan pada 31 Mei 1967. Teman wanita Fattah Amin iaitu anak kenapa pemilik Bank Damofa dibunuh oleh Syamsul Yusof dan Fattah Amin mengalami tekanan jiwa. Dia membayangkan KL Gangster 2 bakal mencipta satu lagi rekod selepas filem pertamanya meraih hampir RM12 juta pada 2011.

Datuk Rosyam Nor dilahirkan pada 1 Mac 1967 dan Faizal Hussein pula dilahirkan pada 31 Mei 1967. Menurut Syafiq beliau memang sudah membayangkan ketiga-tiga pelakon ini sewaktu menulis skrip filem KL Special Force yang menelan belanja sebanyak RM4 juta ini. REVIEW FILEM KL SPECIAL FORCE 9 Mac 2018 yang lepas Sha dan suami tidak melepaskan peluang untuk menyokong industri filem negara dengan menonton filem KL Special Force.

Naskah arahan pengarah Syafiq Yusof itu menampilkan lakonan hebat Datuk Aaron Aziz Datuk Eizlan Yusof Elizabeth Tan Datuk Rosyam Nor Raja Afiq Ruzana Ibrahim Khalida Balqis selain mengekalkan bintang asal seperti Erra Fazira Salina Saibi C Kumaseran Farid Amirul dan Datuk AC Mizal. Fattah Amin Syamsul Yusof. Satu lagi kejutan yang disampaikan oleh Syamsul ialah beliau berjaya membawa masuk nama besar yang dicarinya sejak filem pertama iaitu Rosyam Nor.

Aku tak pelik kalau Datuk Rosyam Nor dapat anugerah pelakon filem terbaik untuk filem KL Special Force nih sebab di usia yang tak silap aku dah masuk 50 tahun lakonan dia masih mantap dari semua segi. MeleTOP membawa pemenang-pemenang Festival Filem Malaysia 2014 iaitu Syamsul Yusof dan Datuk Rosyam Nor. Selepas lebih dua tahun menanti trailer filem paling dinanti-nantikan tahun ini KL Gangster 2 akhirnya dilancarkan.

Yusof father Rubiah Kamaruddin mother Relatives. Malah ketika menghadiri malam gala filem ini pada Isnin lalu dapat diperhatikan tiada seorang pun penonton yang keluar dari pawagam. Seperti Hiburan by Nisa Irina.

Datuk Rosyam Nor dilahirkan pada 1 Mac 1967 dan Faizal Hussein pula dilahirkan pada 31 Mei 1967. Menerusi akaun Youtube pengarahnya Syamsul Yusof trailer berdurasi 2 minit 37 saat ini menampilkan babak-babak cemas dan mendebarkan sekali gus berjaya membangkitkan rasa teruja penonton untuk menyaksikan filem ini. Usia mereka sama iaitu 54 tahun pada tahun ini.

Penerbit dan pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam yang juga ayah kepada Syamsul Yusof adalah sebenarnya bapa saudara kepada Fattah Amin dari sebelah bapanya. Bahang KL Gangster 3 The Finale kian terasa sejak pengarah penerbit dan pelakon tersohor negara Syamsul Yusof mengumumkan pembikinan filem aksi itu pada tahun lalu. Penerbit dan pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam yang juga ayah kepada Syamsul Yusof adalah sebenarnya bapa saudara kepada Fattah Amin dari sebelah bapanya.

Rosyam Nor Aaron Aziz Adi Putra sah kembali dalam Kl Gangster 3. Dato Rosyam Nor sendiri sebagai teraju utama tidak dapat disangkal lagi faktor usia bukanlah penghalang untuknya beraksi malah tenaga yang dibawa melebihi pelakon-pelakon muda yang lain. 8 Mac 2018 SEBAGAI salah seorang pembikin filem mewakili generasi.

Filem ini mengisahkan sekumpulan unit khas Polis Diraja Malaysia PDRM yang dikenali sebagai KL Special Force berusaha untuk menumpaskan. Filem ini dibintangi oleh Aaron Aziz Adi Putra Rosyam Nor dan Zizan Razak. Gandingan pertama kali trio Rosyam Syamsul dan Fattah ini dijangka mampu mencetuskan evolusi baharu dalam filem aksi di Malaysia.

Fattah Amin Syamsul Yusof. KL Special Force merupakan sebuah filem aksi Malaysia 2018 arahan Syafiq Yusof terbitan bersama Skop Productions Damofa Productions dan Viper StudiosIa dibintangi oleh Dato Rosyam Nor Fattah Amin dan Syamsul Yusof. Datuk Rosyam Nor Syamsul Yusof Fattah Amin Sabrina Ali Tania Hudson Puteri Balqis Josian Hogan Ramona Zam Zam Esma Daniel Mahmud Ali Basha dan Shaharuddin Thamby.

Untuk pengetahuan pembaca penyanyi popular iaitu Datuk Khadijah Ibrahim juga adalah sepupu kepada Faizal Hussein. Yusof bapa Datuk Mohamed Noor Shamsuddin atau lebih dikenali sebagai Rosyam Nor lahir 1 Mac 1967 merupakan seorang pelakon pengacara penerbit model lelaki Malaysia dan sepupu Faizal Hussein. Filem arahan anak muda Shafiq Yusof ini adalah filem berasaskan kepolisan dan dibintangi oleh Hero Otai Dato Rosyam Nor Syamsul Yusof dan Fattah Amin.

Seperti yang dikongsikan menerusi laman Instagram miliknya. Jom kita dengar apa perancangan mereka seterusnyaS. Fattah 26 berkata dia ingin membuktikan bahawa dia adalah seorang pelakon versatil selain mahu memberikan.

Anak Rosyam Nor ditembak pada kaki kiri oleh Syamsul Yusof dan menjadi cacat. Fattah Amin Syamsul Yusof. Datuk Rosyam Nor dilahirkan pada 1 Mac 1967 dan Faizal Hussein pula dilahirkan pada 31 Mei 1967.

Azman Nor brother Faizal Hussein cousin Hussein Abu Hassan uncle Datuk Mohamed Noor bin Shamsuddin born 1 March 1967 known professionally as Rosyam Nor is a Malaysian actor television host film producer and politician. Ada 2 babak suspen akan saya dedahkan di sini. Usia mereka sama iaitu 54 tahun pada tahun ini.

Konflik dan persoalan akan terjawab pada akhir filem ini nanti. KL Special Force adalah film laga Malaysia 2018 yang disutradarai oleh Syafiq YusofBintang film Rosyam Nor Syamsul Yusof dan Fattah AminAlbum ini dirilis pada 8 Maret 2018 dan diproduksi oleh Skop Productions Damofa Productions dan Viper Studios. Aku nampak bagaimana susahnya dia bila tersepit di antara kepercayaan kesetiaan keluarga dan kehendak diri dia.

Anugerah dan penghargaan beliau termasuk empat Anugerah Skrin dan lima Festival Filem Malaysia. Untuk pengetahuan pembaca penyanyi popular iaitu Datuk Khadijah Ibrahim juga adalah sepupu kepada Faizal Hussein. Pelakon-pelakon lain seperti Aaron Aziz Adi Putra Zizan Raja Lawak Ridzuan Hashim dan Soffi Jikan masih dikekalkan dalam filem ini.

Usia mereka sama iaitu 54 tahun pada tahun ini.


Abang Long Fadil 2 2017 Imdb