Dah Nampak C0py Paste Wajah Mummy. Pelakon Dato Sri Eizlan Yusof berkongsi khabar gembira di bulan yang penuh mulia ini apabila menimang cahaya mata keempatnya.


Dilabel Gemuk Kata La Apa Pun Uqasha Senrose Busana Selebriti Pasti Akan Menjadi Perhatian Tidak Kisahlah Majlis Apa Pun Tetapi Tid Model Pakaian Artis

Nampak sihat dan segar jer bayi mereka berdua.

Nama anak dato eizlan yusof. Pelakon Eizlan Yusof atau nama sebenar beliau Dato Sri Idris Md Yusof merupakan seorang pelakon dan ahli perniagaan di Malaysia. Umum mengetahui bahawa Dato Sri Eizlan Yusof baru sahaja menimang cahaya mata keempat menerusi perkahwinan kali keduanya bersama Datin Sri Natasha Rosa Boudville. Eizlan Gelar Anak Keempat Baby ZR Menurut Eizlan isterinya Kapten Bersekutu Datin Sri Natasha Rosa Boudville selamat melahirkan seorang bayi dan kedua-duanya berada dalam keadaan yang baik.

Walau pun pernah popular satu ketika dahulu tetapi sehingga kini namanya masih segar dalam industri hiburan tanah air. Eizlan Yusof faizal Gambar isteri tahir. Selebriti sensasi Azwan Haji Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA tampil memberi respon terhadap pelakon Dato Sri Eizlan Yusof yang baharu sahaja dilantik sebagai Perunding Kreatif Kementerian Luar Negeri.

Bercerita tentang anak-anak Dato Eizlan Yusof pula beliau mempunyai tiga orang anak iaitu Vie Zaara Zareef Yusof dan Vie Zaalia. Dalam senyap-senyap Eizlan Yusof dan isterinya Vee rupa-rupanya dah dapat seorang anak lelaki baru-baru ini. 27 tahun berkecimpung dalam karier.

Dato Sri Idris Md Yusof atau lebih dikenali sebagai Eizlan Yusof merupakan aktor Malaysia yang berasal dari Kuala Lumpur. Menurut Eizlan 46 dia tidak mahu terlalu memikirkan kritikan atau sindiran masyarakat kerana tidak mahu menjadi lemah kerana hal sedemikian. Gambar Terbaru Anak Keempat Dato Sri Eizlan Yusof Baby ZR Yang Kini Telah Berusia 3 Bulan.

Sudah pun merencana impian dan visi untuk membawa industri tanah air ke tahap lebih tinggi sejak awal pembabitannya pada tahun 1994 pemilik nama Idris Md Yusof ini berjaya membuktikan hasrat tersebut bukan satu omong kosong. Zaelynn Rosa atau mesra dipanggil baby ZR merupakan anak keempat Dato Eizlan Yusof menerusi perkahwinannya buat kali kedua bersama Datin Natasha Rosa Boudville yang merupakan seorang yang berketurunan Serani. Vie meluahkan perasaan syukurnya itu menerusi Instagram miliknya yang dikemas kini.

Beza 19 Tahun Eizlan Yusof Tamatkan Zaman Duda Pilih Gadis Serani. Gambar Isteri Eizlan Yusof Baby Baru. YH Dato Mizal Dato Zaini atau lebih dikenali sebagai AC Mizal lahir 21 Disember 1971 ialah seorang penyanyi pelakon pelawak pengacara televisyen penyampai radio dan ahli perniagaan Malaysia.

Kehadiran Dato Sri Eizlan Yusof dalam dunia seni tidak datang dengan tangan kosong. Beliau adalah bekas finalis pertandingan Hero Remaja 19931994 dan popular menerusi filem Kad Cinta Panas dan Perempuan Melayu Terakhir. Seperti kakak dan abangnya Zaelynn juga tidak terkecuali menjadi bualan peminat kerana kecomelan yang dimiliki.

Ramai wanita yang cuba menggoda pelakon kacak ini tau. Lama membiarkan gosip keakrabannya dengan pelawak dan pengacara terkenal Zizan Razak menjadi teka-teki Vie Shanti Harun 30 yang juga bekas isteri kepada pelakon serta usahawan Datuk Eizlan Yusof tampil menafikan dakwaan antara mereka mempunyai hubungan istimewa. Nama Dato Seri Eizlan Yusof kembali menyinari tanahair dengan berita perkahwinannya buat kali kedua.

Sudah pun merencana impian dan visi untuk membawa industri tanah air ke tahap lebih tinggi sejak awal pembabitannya pada tahun 1994 pemilik nama Idris Md Yusof ini berjaya membuktikan hasrat tersebut bukan satu omong kosong. Menerusi laman Twitter pengacara ini memberikan tempoh selama enam bulan untuk Eizlan bawa selebriti Malaysia bertaraf bintang ke peringkat. Kehadiran Dato Sri Eizlan Yusof dalam dunia seni tidak datang dengan tangan kosong.

Dalam perkongsian yang dibuat di. Besar nanti confirm anak diorang akan hensem macam ayahnya jugak. Dia perempuan cantik macam ratu yang sudah pun menjadi isteri kepada pelakon Eizlan Yusof pada tanggal 7 Julai lalu yang berlangsung di rumah Vie Shantie di Taman Kingfisher Likas Kota Kinabalu Sabah dengan RM77777 wang hantarannya.

PELAKON Eizlan Yusof memilih untuk tidak ambil pusing sebarang komen negatif terhadapnya mengenai pengurniaan Darjah Sri Sultan Ahmad Shah Pahang SSAP yang diterimanya pada pagi Selasa. Zareef Yusof Hero Dato Seri Eizlan Yang Kacak Bergaya. Nama Dato Eizlan Yusof atau pemilik nama sebenar Dato Sri Idris Md Yusof tidak perlu diperkenalkan lagi.

Menggunakan nama komersial Eizlan Yusof. Sepanjang kerjayanya AC telah merakamkan album dan lagu membintangi sejumlah filem dan siri. Semoga makin murah rezeki dengan kehadiran cahaya mata yang baru ini.

Jika sesiapa yang selalu mengikuti laman Instagram Dato Eizlan pastinya mengetahui Dato seringkali berkongsikan gambar dan video beliau bersama anak-anak kesayangannya itu. Gambar anak-anak Eizlan Yusof 4 Gambar Eizlan Yusof dan isteri Vie Shanti telah dianugerahkan dengan 2 orang anak yang kini kalau tidak silap kami sudah berumur sekitar 3-5 tahun dan Vie sedang mengandung anak ketiga. AC semasa promosi untuk Anugerah MeleTOP Era 2015.

Di bawah disertakan gambar-gambar anak-anak pasangan ini yang sangat comel. Advertisement Kami sebenarnya suka dengan. Namun malangnya sebelum beberapa hari mendirikan istana cinta bersama Vie Shantie Eizlan Yusof.

Sejak bergelar duda ni. Beliau sebelum ini turut bergiat aktif sebagai model dan juga pernah menjadi penyanyi dengan menganggotai kumpulan Impression bersama Norman Hakim dan juga pengasas Syarikat Bas Express Sani iaitu Dato Sani Salleh. Hati Eizlan Yusof dah dimiliki ke belum.

Ramai sedia maklum Eizlan pernah mendirikan rumah tangga bersama Vie Santie Harun pada 7 Julai 2007. Nama sebenarnya Idris Md. Tanggal 12 Disember 2019 menjadi tarikh keramat bagi pasangan ini bergelar suami isteri yang sah.

Meninjau ke akaun Instagram Dato Eizlan ada berkongsi beberapa gambar terbaru baby ZR yang kini sudah pun berusia 8 bulan. Bekas isteri Datuk Eizlan Yusof iaitu Vie Shantie Khan meluahkan rasa syukur apabila anak lelakinya Zareef Yusof terselamat dalam tragedi kemalangan yang membabitkan kru drama Mak Cun awal pagi semalam. By Budiey Monday 7 July 2008 1102 pm 98k Views.

Macam Tengok Dato Eizlan Versi Kanak-Kanak. Tarikh 1212 menjadi detik paling bermakna bagi Dato Sri Eizlan Yusof 48 apabila dengan hanya dengan sekali lafaz pelakon ini selamat menjadi suami kepada Natasha Rosa Boudville 29 pada majlis pernikahan yang berlangsung di The Glass Suite Boraombak Marina Putrajaya. Dedah Dato Seri Eizlan di media sosial miliknya Baju ini akan jadi kenangan kerana 4 anak saya Vie Zaara Khan Zareef Yusof dan Vie Zaalia disambut bersama dengannya 13 September lepas genap lima bulan usia Zaelynn Rosa.


Demi Anak Anak Bekas Isteri Eizlan Yusof Tetap Jaga Hubungan Baik