Sungguh hebat para CSI di Forum Cari. Berita itu disahkan sendiri oleh Syamsul di laman Instagramnya hari ini dan memuat naik gambar anaknya yang diberi nama Syaikhul Islam.


Pin On Brainfood

Hasil perkahwinan mereka pada 3 Mei 1982 telah dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata iaitu Mohd.

Gambar syamsul yusof dan isteri. Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarramah Bandar Sri Damansara pada pukul 1030 pagi Sabtu 8 Mac 2014. Meriahnya majlis resepsi perkahwinan putera-putera Yusof Haslam iaitu Syamsul dan Syafiq yang telah berlangsung Jumaat lalu di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur. Kemungkinan besar tujuan mereka ke sana ialah untuk masuk merisik Puteri Sarah buat anak mereka Syamsul.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof 36 berkata mesej dihantar individu yang menggunakan akaun bernama itu agak keterlaluan kerana ia melibatkan maruah dan. Gambar penuh selepas ini. 14 gambar - syamsul yusof isteri bercuti di australia Ramai artis kita yang mengambil kesempatan di hari raya dengan bercuti ke luar negara termasuklah pasangan romantik Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana yang kini sedang bercuti di Australia.

Terbaru mereka telah berkongsi 2 keping gambar di mana Datuk Yusof Haslam dan isteri duduk di samping Puteri Sarah Liyana. Kira-kira 1000 orang tetamu telah menghadiri majlis resepsi yang bermula pada jam 8 malam. Hal Peribadi Harap Dapat Menghormti Syamsul Yusof Enggan Buka Mulut.

Datuk Yusof dan isteri di katakan datang merisik Puteri Sarah di kediaman pelakon jelita itu namun yang menjadi tanda tanya pada peminat adalah majlis tersebut seseolah sudah majlis bertunang antara Syamsul dan Puteri Sarah dari pada pengamatan mereka pada pelamin yang di gunakan memang jelas majlis tersebut adalah majlis bertunang antara kedua-dua selibriti itu. Syamsul Yusof bersama isteri Puteri Sarah dan Syaikhul Islam gambar kecil. Sebelum ini kisah dan spekulasi mengenai rumah tangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan oleh peminat apabila terdapat dakwaan yang mengatakan mahligai yang dibina itu kini sedang berantakan.

77 gambar hd - puteri sarah kini sah isteri syamsul yusof Dengan sekali lafaz Puteri Sarah Liyana akhirnya sah menjadi isteri kepada Syamsul Yusof dalam majlis pernikahan serba sederhana di Masjid Sri Damansara Petaling Selangor kira-kira jam 1035 pagi ini. Nurshamin Yusof 23 tahun dan Muhamad Syafiq Yusof 19 tahun. Yang pertama sudah tentulah bekas pakwe Diana DanielleYang kedua si perempuan di dalam gambar ini dan yang ketiga masih belum meraih populariti lagi.

Gambar penuh selepas ini. Shamsul 27 tahun atau lebih dikenali sebagai Syamsul Yusof. Advertisement Sebelum ini memang dikhabarkan bahawa Syamsul Yusof dan Puteri Sarah.

Telah pun selamat bergelar suami isteri pada Sabtu lalu pasti ramai yang tertanya-tanya bagaimanakah detik pertemuan antara Syamsul dan Puteri Sarah Liyana berlaku. Syamsul juga adalah antara pengarah termuda memenangi Festival Filem Malaysia Ke- 23 iaitu pada ketika beliau berusia 26 tahun. Syamsul enggan komen isu rumah tangga - yusof haslam isteri doakan terbaik Sebelum ini muncul desas-desus mengatakan bahawa rumah tangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah kini goyah selepas Puteri Sarah dilihat telah muncul di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak baru-baru ini ditemani seorang.

PELAKON pengarah muda Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana selamat melahirkan bayi lelaki. Walaupun mukanya tak la lawa sangat tapi bodynya boleh tahan jugak ye. Pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof menerima mesej berbaur ugutan dan ancaman terhadap dirinya anak dan isteri di Instagram daripada individu tidak dikenali.

SUSULAN keadan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana yang didakwa berantakan selepas kedua-duanya dilihat muncul di pejabat agama bapa pengarah filem itu Datuk Yusof Haslam enggan. Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam 3 dan Sumayyah 1. Sudah Tidak Tinggal Sebumbung Via Harian Metro.

Tinjauan di Instagram juga mendapati Syamsul dan Puteri Sarah sudah tidak mengikuti akaun masing-masing. Gambar Terbaru Syamsul Dan Isteri Yang Buat Kita Jeles Unknown on 944 PTG Pelakon Puteri Sarah memberitahu tidak sedar bahawa usia perkahwinannya dengan pengarah dan pelakon Syamsul Yusof 31 sudah pun memasuki ulang tahun pertama pada 8 Mac lalu. Selamat dilahirkan - syaikhul islam nama anak syamsul yusof isteri Setelah menunggu untuk sekian lamanya akhirnya pengarah dan pelakon Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah Liyana kini bergelar ibu bapa apabila anak sulung lelaki mereka selamat dilahirkan kira-kira pukul 630 pagi tadi Rabu.

Daily News Straight For You World News Sport News Entertainment News And Breaking News. Syamsul Yusof atau nama sebenarnya Mohd Syamsul bin Mohd Yusof ialah seorang pelakon dan pengarah Malaysia. Gambar Syamsul Yusof Puteri Liyana sejak bergelar suami isteri Posted by Unknown at 814 AM Semua rasa sudah sedia tahu yang kisah Syamsul Yusof merajuk dengan dunia hiburan selepas filem terakhirnya KL Gangster 2 menjadi mangsa cetak rompak beberapa minggu sebelum tarikh tayangan rasmi.

Menyambung bicara Fatimah Ismail mengakui di awal perkahwinan dengan Yusof Haslam dugaan dan cabaran yang perlu. Keduanya memakai pakaian bertemakan warna putih dan diserikan lagi dengan kehadiran keluarga dan teman rapat. Untuk makluman Syamsul telah berkahwin dengan Puteri Sarah Liyana manakala orang rumah Syafiq pula.

Terdahulu isteri kepada Syamsul Puteri Sarah dilaporkan berada di pejabat agama dan enggan mengulas mengenai tindakannya itu. Ditanya mengenai perkara itu Syamsul mengambil langkah untuk tidak berkongsi kisah pertemuan dan percintaan mereka dengan khalayak ramai kerana takut timbul fitnah. Beliau terkenal menerusi filem-filem bergenre aksi.

Jika beberapa hari lalu kita ada mendengar khabar angin yang mengatakan Lisa Surihani pernah disahkan hamil dan mengalami keguguran minggu. Dari sumber yang diterima ini adalah anak kedua dari tiga orang anak Yusof Haslam. Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarramah Bandar Sri Damansara pada pukul 1030 pagi Sabtu 8 Mac 2014.

Advertisement Turut berlangsung malam tadi. Pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof dan pelakon cantik Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri sengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarramah Bandar Sri Damansara pada pukul 1030 pagi tadi.


Pin On Brainfood