He is a malaysian actor film director scriptwriter film he is the son of famous director yusof haslam. Puteri Sarah pernah menjadi peragawati iklan bagi DiGi FN AG2000 dan Nivea.


Syamsul Enggan Kongsi Kisah Cinta Dengan Puteri Sarah Untuk Elak Fitnah Hiburan Mstar

Assalamualaikum dan hye semua Pada pukul 1030 pagi 08032014 yang lalu seorang pengarah filem dan pelakon Syamsul Yusof dan seorang pelakon wanita yang cantik Puteri Sarah Liyana telah sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz di Masjid Al Mukarrammah Bandar Sri Damansara.

Lakonan syamsul yusof dan puteri sarah. Syamsul yusof puteri sarah liyana yang telah diadakan di ndah catering shah alam malam tadi yang dihadiri oleh kaum keluarga dan malah syamsul juga sudah sembuh daripada penyakit demam denggi dan mereka pun sudah. Sudah lama Oi Jom tak lihat gambar mereka bersama dan mereka juga tidak memuat naik gambar bersama. Pada awal 2013 beliau telah mula bertudung.

Dalam perkembangan terbaru Puteri Sarah akui telah mengurangkan aktiviti lakonan dan lebih fokus kepada suaminya. Puteri Sarah bersama suami Syamsul Yusof dan dua anak mereka. Bagaimanapun kini setelah enam tahun menyepi Puteri Sarah menyatakan dia kini sudah kembali terjun ke bidang lakonan semula.

Mohd syamsul mohd yusof born 21 may 1984 is a malaysian film director actor and singer. Kali terakhir isteri kepada pengarah dan pelakon popular Syamsul Yusof itu membintangi drama pada 2013. Yusof dan isteri enggan masuk campur urusan anak.

Beliau telah berkahwin dengan pelakon Syamsul Yusof pada 8. Sebelum ini dikhabarkan rumahtangga mereka dilanda badai antara pengarah Syamsul Yusof dan isterinya Puteri Sarah. Terkini isteri kepada pengarah pelakon dan juga penyanyi Syamsul Yusof itu dilihat kembali aktif dalam bidang lakonan.

Foto terakhir dimuat naik pasangan itu ialah pada Hari Raya Aidilfitri sekitar Mei lalu. Puteri Sarah berkahwin dengan Syamsul Yusof pada 8 Mac 2014 dan mereka dikurniakan dengan dua orang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam pada 19 April 2017 dan Sumayyah pada 16 Mac 2019. Terdahulu Syamsul izin Puteri Sarah kembali berlakon.

Menerusi Instastory Puteri Sarah turut berkongsi paparan skrin kata-kata. Wajah terkini anak syamsul yusof dan puteri sarah liyana yang sangat comelhandsome dan cantik sangat dua beradik ni. Sama cantik dan sama padan.

Cinta pelakon Puteri Sarah Liyana 35 terhadap dunia lakonan tidak pernah pudar biarpun lebih enam tahun terpaksa mengetepikan minat demi memberi tumpuan terhadap keluarga. Pengarah dan pelakon muda Syamsul Yusof dilaporkan telahpun menghantar rombongan untuk merisik Puteri Sarah Liyana. 274 hits Nama anak kepada pelakon veteran Kazar yang dikenali sebagai Ira Kazar tiba tiba sahaja menjadi perbualan di kalangan netizen berkenaan isu rumah tangga di antara pengarah dan pelakon.

Sempena lebaran Aidilfitri Puteri Sarah memuat naik gambar raya bersama Syamsul dan anak-anak. Pelakon puteri sarah liyana dikhabarkan telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki bernama syaikhul islam. Syamsul yusof puteri sarah liyana yang telah diadakan di ndah catering shah alam malam tadi yang dihadiri oleh kaum keluarga dan malah syamsul juga sudah sembuh daripada penyakit demam denggi dan mereka pun sudah berbulan madu ke pulau.

Wajah terkini anak syamsul yusof dan puteri sarah liyana yang sangat comelhandsome dan cantik sangat dua beradik ni. Puteri Sarah dan suami tercinta iaitu Syamsul Yusof sememangnya pasangan yang romantik dan amat secocok sekali. KISAH rumah tangga pasangan selebriti terkenal Syamsul Yusof dan Puteri Sarah kembali menjadi perhatian selepas pengarah filem Munafik itu mendedahkan mereka tidak tinggal sebumbung sejak dua bulan lalu.

Menjadi isteri sepenuh masa dan tidak lagi menumpukan bidang lakonan. Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana Sah Bergelar Suami Isteri. Bagaimanapun ditanya mengenai tujuan mereka mengunjungi pejabat agama tersebut Puteri Sarah hanya memilih untuk tidak mengulas mengenainya.

Cinta pelakon Puteri Sarah Liyana 35 terhadap dunia lakonan tidak pernah pudar biarpun lebih enam tahun terpaksa mengetepikan minat demi memberi tumpuan terhadap keluarga. Kali terakhir isteri kepada pengarah dan pelakon popular Syamsul Yusof itu membintangi drama pada 2013. Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana.

90 91 Sekitar 2007 hingga 2009 beliau sebelum ini dilaporkan pernah menjalin hubungan cinta dengan pelakon Diana Danielle kini isteri Farid Kamil yang juga pernah berlakon dalam dua filem arahannya. Memetik dari laporan Ohbulan terdapat beberapa keping gambar merisik Puteri Sarah Liyana yang diambil ketika majlis merisik tersebut. Syamsul Yusof come back dengan Satu Kalimah.

Setelah mendirikan rumah tangga bersama pengarah terkenal Syamsul Yusof pada tahun 2014 pelakon Puteri Sarah Liyana dilihat lebih memberi fokus kepada rumah tangganya. Sehingga kini pasangan syamsul yusof dan. Kemelut rumah tangga syamsul yusof anggap puteri sarah isteri terbaik.

Umum mengetahui pelakon Puteri Sarah Liyana sudah sekian lama tidak muncul di kaca televisyen sejak mula menyepi daripada dunia seni apabila berkahwin dan mempunyai cahaya mata. Hiburan Nama Anak Pelakon Kazar Dikaitkan Dengan Isu Rumah Tangga Syamsul Yusof Puteri Sarah Tutup Cerita Lama papar berkaitan - pada 1612021 - jumlah. Beliau juga merupakan duta produk Silky Girl dan Pernah berlakon dalam filem Lu Pikirlah Sendiri de Movie.

Menerusi status tersebut isteri kepada syamsul yusof itu memuat naik gambar berkaitan dengan isu curang dalam rumah tangga. Menerusi laporan mStar pada Isnin lalu bapa kepada Syamsul Yusof iaitu Datuk Yusof Haslam berkata dia enggan mencampuri urusan anak dan menantunya. Lagu siti sarahlagu siti sarah.

Majlis perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah dihadiri oleh kedua-dua ahli keluarga pengantin lelaki dan perempuan sahabat handai dan sanak saudara serta rakan-rakan artis.


Setahun Kahwin Puteri Sarah Masih Proses Kenali Syamsul Yusof Hiburan Mstar